lavalamp

Lekkere sleazy track...

Ik hou hier wel van.

Lekker man! Zou ik wel draaien :dj:
Lekker "minimaal" :peukie: (oh nee dat mocht niet meer :))

ehehe!

Gaaf gedaan....
lekker spacey die stemmetjes... random, maar toch stiekum niet door de subtiele delay?!

ook lijkt het dat er met de lead op een gegeven moment een soort heel hoog toontje meezweeft... super!

meer van dit....

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag van mijn vriendin een lavalamp gekregen :)
(of is het wel bedoeld als lavalamp.....)

Leuk trackie weer Fuse! Ondanks de standaard foute discobeat weet je toch weer een mooi sfeertje neer te zetten! Het valt me op dat jij sowieso sterk bent in het opwekken van sfeerbeelden met je muziek. AB11001101 vind ik ook echt een mooie cd!!

leuke track, het is aangenaam om te horen hoe je met de synths opeens het nummer een hele andere sfeer geeft :)

de live tv is ook wel geinig:P

Een tikje saai is het wel.. De hihat is 4 minuten onafgebroken aan het ratelen.. De synth en de bass vind ik goed. Maar het is nog niet echt spannend, in de zin van dat je een song neerzet.

chapeau, maar het mag nog wel wat meer uitgewerkt worden naar een heuse song?

Origineel geplaatst door Arv
maar het mag nog wel wat meer uitgewerkt worden naar een heuse song?

Vind het wel knap dat je voor mij kan beweren wat ik een heuse song vind of niet.

Origineel geplaatst door fuse
Vind het wel knap dat je voor mij kan beweren wat ik een heuse song vind of niet.

'k vind hem ook wel een beetje kaal, ik kan hem nog geen heuse song vinden voor de rest van de wereld, helaas :D

Wel lekker sfeertje btw..

Nou ja ik kan wel uitleggen wat IK een heuse song vind..(dat ikzelf daar geen reet van bak met me eigen 'songs' staat daar natuurlijk even los van :D )
Een song wat ik echt mooi vind, heeft een bepaalde flow, met intro's en outro's en mooie overgangen en dat houdt het spannend. Check voor de gein maar is nummers die je echt vet vind, en analyseer eens hoe ingewikkeld ie eigenlijk in elkaar zit, of ingenieus.. zeg maar.. :). Dus mijn opmerking is positief bedoeld, zodat nummers nòg vetter worden.

toch?

Fuse, ik word een beetje moe van je. Ik heb een keer in een aparte thread je CD volledig en zwaar opgehemeld, daar hoor ik niets van. Da's natuurlijk prima, maar als iemand een klein beetje kritisch is , val je diegene ongenadig af (zie hiervoor).

Word eens volwassen, man.

Re: lavalamp

100% live inclusief faderrides

Faderrides ?

Ik hoor alleen maar 1 ritme, 1 baslijn, 1 melodie en wat akkoorden,
qua sound is het wel goed, alleen ik mis enige variatie...vind het redelijk eentonig eigenlijk..

ook voor mij geldt dat wat ik aan commentaar op tracks heb meestal zelf ook niet voor elkaar heb, maar goed

ik vind dit een groovje, die uitgerekt is naar een luisterfragment of zow

lekkere sfeer btw, maar een song vind ik t niet echt

met die bas moet wel iets gaan gebeuren een keer en misschien her en der eens een verrassend snerpend akkoordje om m wat funkier te maken, dr zit nog wat weinig in
die baslijn leent zich erg goed voor modulaties denk ik en friekerij. die lijn is de basis van de track, als je daar t verhaal mee vertelt en de rest er omheen bouwt kan ie cool worden lijkt me

en ik vind in de beat de clap op 3enhalf in de tweede maat steeds t funkende van wat de bas daar doet een beetje teniet doen. ik ben benieuwd hoe t klinkt als ie op de 3-1/4 komt

Wat is er mis met een lekker kabbelend monotoon deuntje zonder 250 breaks.tempoversnellingen 909snare roffels, etc...

Waarom moet alles om de 3sec geknipt, geedit en 3 slagen in de rondte geprogrammeerd worden...

Origineel geplaatst door Septic
Wat is er mis met een lekker kabbelend monotoon deuntje zonder 250 breaks.tempoversnellingen 909snare roffels, etc...

Waarom moet alles om de 3sec geknipt, geedit en 3 slagen in de rondte geprogrammeerd worden...

Omdat dat de perfecte manier is om een gebrek aan muzikaal inzicht te verdoezelen ;)

Back