lavalamp

Origineel geplaatst door Septic
Wat is er mis met een lekker kabbelend monotoon deuntje zonder 250 breaks.tempoversnellingen 909snare roffels, etc...

Waarom moet alles om de 3sec geknipt, geedit en 3 slagen in de rondte geprogrammeerd worden...

muziek moet interessant blijven, anders is t niet eeeh...

interessant :D

O, is het daarom.....

Origineel geplaatst door BlackEyed
Ik heb een keer in een aparte thread je CD volledig en zwaar opgehemeld, daar hoor ik niets van.

Die heb ik toevallig over het hoofd gezien. (Zat me af te vragen waar je het over had. ) Bij deze nog bedankt voor het compliment.

Was het gezegde niet: over smaak valt niet te twisten? Het mooi of niet mooi vinden van een track is toch iets persoonlijks. Meer algemeen en los van je smaak zou iedereen wel wat kunnen zeggen over bijvoorbeeld de mix, het gebruik van bepaalde geluiden etc. kritiek kan opbouwend zijn maar dan moet het wel coherent zijn aan de stijl. Iemand met een voorkeur voor snoeiharde techno zal wellicht beweren dat hij in slaap valt bij de 'softe shit' van Fuse; dat terwijl de liefhebber van Ambient/Electro/Minimal etc. juist erg kan genieten van de sferen van Fuse. I.M.O. moet je smaak en techniek volledig los van elkaar zien.

:halleluja: laatste preek voor vandaag

Back