geenlidmeer081224d
Gedeactiveerd account
Hoe kan je nou in godsnaam een HW bak met een VST gaan vergelijken :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Carnivore
Hoe kan je nou in godsnaam een HW bak met een VST gaan vergelijken :confused:
Origineel geplaatst door macha
en een hogere samplerate doet wel degelijk wat met de geluidskwaliteit van vanguard!
![]()
![]()
.Origineel geplaatst door macha
acidfever: het moeilijkste in het leven is een ander te overtuigen van je eigen gelijk..............
je betoog over de sound onderschrijf ik. toch wegen de andere voordelken voor mij veel zwaarder dan testbank gegevens.
maar goed: wellicht dat dit helpt: http://www.apple.com/pro/music/manhattan/
Foute vraag, eigenlijk. Synths voor een bepaald genre bestaan niet. Het ligt aan hoe je ze gebruikt. Maarrrr.. dit is al zo vaak herhaald, daar zou je eigenlijk met de zoekfunctie aan de slag moetenOrigineel geplaatst door Peekay
Weet iemand misschien wat geschikte synths zijn voor techno/electro/minimal ofzo.
Wat heb je al, wat is je budget?Want ik heb ook wel zin om wat nieuws aan te schaffen.
nee... komt niet overeen... ik heb een tijd de k-station gehad, welke ik een stuk beter vond klinken dan de v-station (de software vorm ervan)... en ik moet zeggen dat ik de k-station altijd erg 'plastic' heb vinden klinken... de virus is veel scherper, en lekkerder vind ik... ook is de virus 10x uitgebreider qua mogelijkheden, vooral vanwege het uitgebreide mod-matrix.. wel moet ik zeggen dat de virus in mijn ogen moeilijker in de mix te krijgen is... ik vind de virus vaak heel erg overheersend, en teveel aanwezig, wat ik vaak wil verhelpen door middel van de chorus die erop zit, maar die vind ik nogal digitaal klinken... kan aan mij liggen... vanguard heb ik overigens geen ervaring meeOrigineel geplaatst door Peekay
Ik vind bijvoorbeeld de v-station veel vetter dan de vanguard! Nu weet ik niet of die overeenkomt met de virus want die ken ik niet zo goed.
Origineel geplaatst door Yoozer
Foute vraag, eigenlijk. Synths voor een bepaald genre bestaan niet. Het ligt aan hoe je ze gebruikt. Maarrrr.. dit is al zo vaak herhaald, daar zou je eigenlijk met de zoekfunctie aan de slag moeten![]()
Wat heb je al, wat is je budget?
Origineel geplaatst door Peekay
Ik heb de korg legacy collection en de v-station. Nu vind ik die korg veel geschikter voor electro/ techno dan de v-station bijvoorbeeld.
En ja budget maakt niet zoveel uit want als er echt iets vets is spaar ik liever ff door dan dat ik meteen iets aanschaf waar ik veel minder aan heb.
En de Virus is toch meer voor trance enzo of vergis ik me dan?

Oke dan geen soft synth![]()
wat vinden jullie dan van een nord ten opzichte van een virus?

Oke dan geen soft synth![]()
wat vinden jullie dan van een nord ten opzichte van een virus?