Een einge cdtje maken??

Audiotrak - Maya 44 MKII
Emu - 0404
ESI - Maya 44
M Audio - Audiophile 2496

Welke? :D:D ik ben vervelend ik weet het :(

De goedkoopste van bovengenoemde is voor jou voldoende, zolang het maar geen creative is :D

groet,

avs

Ach, wat een snobisme. Als het je met een Creative niet lukt, vergeet het dan maar met een RME of M-Audio hoor... :z

Origineel geplaatst door Hanz
Ach, wat een snobisme. Als het je met een Creative niet lukt, vergeet het dan maar met een RME of M-Audio hoor... :z

Dat bedoelde ik dus ook al. Als je al een soundblaster audigy hebt of een soundblaster live, dan zou ik even geen geld stoppen in een nieuwe geluidskaart. Je kunt namelijk ook gewoon kabels kopen die van zo'n grote jack-plug naar zo'n kleine jackplug gaan, dus dan kun je je mixer gewoon op je geluidskaart aansluiten. En die kabels kosten zoveel ook niet, gewoon de lokale muziekboer/electronica-zaak en hoppa...

Dus regel eerst die mixer maar eens met wat kabels om alles te verbinden:
2x van grote jack naar kleine jack [tussen mixer en geluidskaart]
1x XLR female naar XLR male [tussen microfoon en mixer]
2x grote jack naar grote jack [tussen keyboard en mixer] ... Maar hier moet je zelf even naar kijken want ik weet niet wat voor uitgangen er op dat keyboard zitten.

Ik heb momenteel een sweex 4.1 geluidskaart :')
maar goed ik zal idd een mixer aanschaffen + de genoemde kabels

Hey Gerben...

Hey Gerben...

Waar woon je ergens?

Maar als ik jou zo hoor; zou het voor jou en je zus geen beter idee zijn om zo'n Boss of Korg of Zoom kant en klare harddiskrecorder te kopen? Voor minder dan € 300,- kun je dan al terecht en daar zit dan gelijk al een mixer in, vaak een aantal effecten, monitoring, etc.. Je hebt dan alleen nog een versterker en monitor-boxen nodig, of je doet alles over een aantal koptelefoons.
Er zijn er genoeg op dit forum die op die manier werken. Ik weet in ieder geval van Phochos die bijzonder verknocht is aan een Boss harddiskrecorder. Als ik me niet vergis kan hij met dat apparaat ook nog gelijk een CD-tje branden van het eindresultaat.

Kijk maar 'ns rond.

Pjeut.

Ik woon in Meppel

een harddiskrecorder is te duur, en ik wil graag kunnen uitbreiden enz.

toch bedankt

Mvgr,

Gerben

Back