Ks5 Factory soundbank

Jeepfh

Enthousiasteling
Hoi,

Ik weet niet of ik het hier op de goede plaats post maar:
Ik ben door een stom foutje mijn originele soundset van de ks5 kwijtgeraakt. Is er iemand hier die een complete backup voor me heeft als midi met sysex? Met alle originele banken (+ een onbewerkt leeg geluidje? )
Als je het hebt zou ik het erg waarderen als je het me zou willem mailen.

Contact via PM :)

Vroeger zaten die bij 't OS in. Maar niet meer sinds 2.1. Bijgaand versie 2.0 waar hij volgens mij nog wel in zit.
Let op: hier zit ook het OS bij. Volgens mij kun je die niet per ongeluk overschrijven, maar verstuur 'm voor de zekerheid maar niet :D

Attachments

• ks os 2.0 and prog data.mid
    364 KB · Bekeken: 70
Dan flash ik toch het oude os er in, en flash ik daarna het nieuwe os er in? of is dat een rare gedachte?

bij mijn K kon je ze niet kwijtraken. Er zat een restore-functie op, waarbij je kunt kiezen om 1 geluid, of een hele bank te herstellen. Dat zal op de KS toch ook wel zitten?

Dat zal op de KS toch ook wel zitten?

A-Station had dat ook inderdaad, maar de KS'en hebben dat niet. Staat ook expliciet in de handleiding dat ze dat niet hebben (da's handig voor mensen die, net als ik, van een A/K komen :D ). Probleem is dat de handleiding vervolgens naar de website van Novation verwijst voor de factory presets, en op die website staan ze inmiddels niet meer.

8o 8o 8o
Hij doet weer 8)

Thanks!

Ik had deze ks5 van een forumlid gekocht, met gebroken decay slider, inmiddels heb ik een nieuwe gevonden en er in kunnen solderen. Maar vandaag bij het proberen van patches voor de a station etc heb ik per ongeluk zo ongeveer alles overschreven :o:

Btw, stel je wil een syx file inladen van bv een a station of k station. Welk programma gebruiken jullie daarvoor?

Kan je dan ook kiezen in welk program nummer je hem in kan laden?
Want als ik nu bv via cubase iets van de v-station inlaad komt ie standaard op nummer 100, en moet ik hem daarna uit en aanzetten omdat ie anders vastloopt. Hierna doet de patch het verder wel perfect etc...

helaas lukt dat niet eveneens laad hij ook de patch names niet in heel irritant:(

Back