Een nieuwe poging van mij. Ik heb dit keer geprobeerd het niet zo blikkerig te laten klinken als de vorige. Ik heb geexperimenteerd met eq om te kijken of ik dit beter kon krijgen.
leuke track!
het valt me ook op dat je echt wel een eigen stijl hebt, deze track deed me meteen denken aan je vorige misschien wel een klein beetje oppassen, als je al je tracks zo hard op elkaar laat lijken wordt het een beetje oninteressant denk ik...maar tot nu toe geen probleem
en dat gedoe met de eq is zeker gelukt, deze klinkt helemaal niet blikkerig
klinkt een beetje alsof je je hoofd uit het raam van een trein houden terwijl ie rijd
kwa geluiden en sfeer zit het helemaal goed. ik vind het wel een beetje jammer zo weinig verschillend accoorden gebruikt, in het midden zat een erg goede accoordwisseling overigens. het grooved, het heeft sfeer.
lekkere flanger over die hihat.
ga zo door!
ik weet niet hoe het komt maar als ik dit hoor zie ik toch weer die clip van the chemical brothers voor me. jeweetwel die van star guitar...
De flanger over de hats is een leuk verhaal: die heb ik gemaakt door een hihat partij in de sequencer van Reason af te spelen en tegelijkertijd hetzelfde pattern met de redrum af te spelen. Daar krijg je op een of andere manier een hele lekkere flanger/phaser van...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.