Origineel geplaatst door Prophet
zou dit eigenlijk ook graag is weten of dat goed werkt, heb een O3D met adatkaart erin dus hij zit al vol nu
, maar tzal voor een volgende upgrade ook wel eens ook voor mij kunnen van pas komen.TC-Finalizer plus gebruik ik ook, maar das een rackunit.
Apropo beatbrother, ik had gelezen dat je C. Chantzis goe kent, die mannen werken met 3 of 4 O2R's, wat zit er allemaal van kaarten in hun tafels, hebben die daar per ongeluk geen kaart a la TC derin zitten? "kerieus"
en wat is daar ni zo simpel aan?
groetjes p.
Ik heb ook nog een O3D gehad ...
Nu dan die O2R met UnitY kaart ...
Ik heb de finalizer niet genomen, want ik master de producties niet zelf ... ik laat dat doen via een speciale master-firma ofwel Peter Luts of Christophe Chantzis ofzo ....
C. Chantzis heeft bij zijn thuis een studio met 2 O2R's ... Peter Luts ook trouwens ... de meeste producers die ik ken hebben der zo 2.
Maar Christophe werkt nu samen met Erik dat is zijn overbuur en die heeft ook een studio en daar hebben ze Ian van Dahl gemaakt en DeeDee enz ...
2 schitterende kerels !
Respect voor wat ze doen ...
Het leuke is dat Ian van Dahl het eerste is wat Erik heeft uitgebracht ...
Hij is al 10 jaar bezig ... heeft nu om en bij de 25 synthesizers en 1 O2R, maar had nog noooit iets uitgebracht ... en nu samen met Christophe heeft m een wereldhit te pakken ...
Ik heb Christophe juist nog gehoord en ze gaan hun O2r's verkopen en een DM2000 kopen ! Lekker ding ! 8P
Christophe heeft in zijne ook een effectenkaart steken en een output board, maar erik heeft uitbreidingskaart erin zitten ... ze hebben een hardware TC Electronics Finalizer ..
GreetZ Bart !