O2R + TC UnitY

Beatbrothers

Ingeburgerd
Een vraagje :

Heeft er ook iemand een O2R als mengtafel en een effectenkaart van TC Electronics (TC UnitY) in gebouwd ?

Die TC UnitY is eigenlijk de M2000 van TC Electronics, maar dan in kaart vorm voor in de O2R.

Tzou leuk zijn als iemand dit ook zou hebben om eventueel tips ofzo te wisselen, want het is nie simpel ... :confused:

Greetz Bart !

heb je een code om de kaart te activeren ?

de tc unity kan namelijk ook als finelizer worden gebruikt

ligt er aan welke code je hebt gekocht naast de tcunity

:)

zou dit eigenlijk ook graag is weten of dat goed werkt, heb een O3D met adatkaart erin dus hij zit al vol nu :( , maar tzal voor een volgende upgrade ook wel eens ook voor mij kunnen van pas komen.TC-Finalizer plus gebruik ik ook, maar das een rackunit.

Apropo beatbrother, ik had gelezen dat je C. Chantzis goe kent, die mannen werken met 3 of 4 O2R's, wat zit er allemaal van kaarten in hun tafels, hebben die daar per ongeluk geen kaart a la TC derin zitten? "kerieus":erm:
en wat is daar ni zo simpel aan?

groetjes p.

Origineel geplaatst door Prophet
zou dit eigenlijk ook graag is weten of dat goed werkt, heb een O3D met adatkaart erin dus hij zit al vol nu :( , maar tzal voor een volgende upgrade ook wel eens ook voor mij kunnen van pas komen.TC-Finalizer plus gebruik ik ook, maar das een rackunit.

Apropo beatbrother, ik had gelezen dat je C. Chantzis goe kent, die mannen werken met 3 of 4 O2R's, wat zit er allemaal van kaarten in hun tafels, hebben die daar per ongeluk geen kaart a la TC derin zitten? "kerieus":erm:
en wat is daar ni zo simpel aan?

groetjes p.

Ik heb ook nog een O3D gehad ... *D
Nu dan die O2R met UnitY kaart ...
Ik heb de finalizer niet genomen, want ik master de producties niet zelf ... ik laat dat doen via een speciale master-firma ofwel Peter Luts of Christophe Chantzis ofzo ....

C. Chantzis heeft bij zijn thuis een studio met 2 O2R's ... Peter Luts ook trouwens ... de meeste producers die ik ken hebben der zo 2.
Maar Christophe werkt nu samen met Erik dat is zijn overbuur en die heeft ook een studio en daar hebben ze Ian van Dahl gemaakt en DeeDee enz ...
2 schitterende kerels ! ;)
Respect voor wat ze doen ...
Het leuke is dat Ian van Dahl het eerste is wat Erik heeft uitgebracht ...
Hij is al 10 jaar bezig ... heeft nu om en bij de 25 synthesizers en 1 O2R, maar had nog noooit iets uitgebracht ... en nu samen met Christophe heeft m een wereldhit te pakken ...

Ik heb Christophe juist nog gehoord en ze gaan hun O2r's verkopen en een DM2000 kopen ! Lekker ding ! 8P

Christophe heeft in zijne ook een effectenkaart steken en een output board, maar erik heeft uitbreidingskaart erin zitten ... ze hebben een hardware TC Electronics Finalizer ..

GreetZ Bart !

Ja knap werk dat ze geleverd hebben, verdiend een vette hit! Spijtig dat het in eigen land niet sneller aansloeg "castles in..." 2 of 3 maal heruitgebracht, niet? De laatste single is ook heel goed. En ik ken ze niet persoonlijk maar had hun equipment-stal eens overlopen in een intervieuw van de vorige FM magazine. Synthparadise ;)

Een DM2000 zal er nu wel afkunnen ;) en goed van pas komen omdat je dan kan werken vannuit èèn desk en misschien een voordeel en meer mogelijkheden?

Allez die mannen masteren hun tracks dan ook toch zelf? (heb er ondertussen na 2 jaar sporadisch oefenen ook een deftig resultaat mee, maar geen hits, hehehe! maa da moet ni, da mag ;) )

greetz, p.

ik ben erg benieuwd naar die DM2000

ik vind de o2r en aanverwante tafels echt flinter dun

zijn er al reviews over die dm2000 ?

die tascam dm 24 ???

was wel wat dikker hoorde ik maar de specs sluiten niet bij miij aan

Back