• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht NI Komplete Audio 6, Ableton Push 3, TC Ditto X4 Looper, M-Audio Axiom Pro 25

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

Albert

Ouwe rot
Te koop wegens overbodig en te weinig tijd (dus inkrimpen van apparaten en instrumenten tot wat me echt inspireert):

- NI Komplete Audio 6, usb geluidskaart. Aangeschaft om te gebruiken met mijn iPad. Maar ik en de iPad komen er niet toe om samen muziek te maken. En omdat ik al een andere kaart heb voor mijn PC, mag deze weg. In uitstekende staat, inclusief doos. 100,-

- Ableton Push 3, in nieuw staat, sticker zit nog op het display. Half jaar geleden aangeschaft, maar geen tijd en geen inspiratie. Zonde om stil te laten staan, dus wellicht dat het iets voor jou is. Inclusief doos, usb-c kabel, adapter etc. 850,-

- TC Electronic Ditto X4 Looper, alles werkt prima, mooie looper, wel wat butsjes en krasjes. Niets storends. Klitteband op de onderkant. Paar maanden geleden in mijn bezit gekomen, echter niet wat ik zocht. Dus mogelijk dat hij bij jou een nieuw thuis kan vinden? 110,-

- M-Audio Axiom Pro 25, prima toetsenbord, gebruik hem niet meer (te weinig toetsen voor mij), dus nu hopelijk voor iemand anders die er wat leuks mee kan. Ideaal op een niet al te groot bureau/werkplek. Alles werkt, wat kleine gebruiksporen op de onderkant. TEAB, stuur me even een bericht. Dacht zelf aan 50,-

Attachments

• IMG_4207.JPG
    IMG_4207.JPG
    311,9 KB · Bekeken: 142
  • IMG_4209.JPG
    IMG_4209.JPG
    184,2 KB · Bekeken: 111
  • IMG_4214.jpeg
    IMG_4214.jpeg
    158,2 KB · Bekeken: 118
  • IMG_4213.jpeg
    IMG_4213.jpeg
    161,9 KB · Bekeken: 106
  • IMG_4212.jpeg
    IMG_4212.jpeg
    161,1 KB · Bekeken: 104
  • IMG_4211.jpeg
    IMG_4211.jpeg
    219,9 KB · Bekeken: 121
  • IMG_4218.jpeg
    IMG_4218.jpeg
    162,6 KB · Bekeken: 118
- NI Komplete Audio 6, GERESERVEERD

- Ableton Push 3, 850,-

- TC Electronic Ditto X4 Looper, 110,-

- M-Audio Axiom Pro 25, 40,-

Alleen de Push 3 is er nog, wie maakt me los? Richtprijs is 850 voor een vrijwel nieuwe Push (of een goed bod of ruil wordt ook in overweging genomen. Moog Subharmonicon oid)

Back