Hartmann Neuron VS 149 euro

Origineel geplaatst door Ramoonus
wat ik nu net zie
START_hartmann_neuron_VS_n.jpg

zoals een paar posts eerder gezegt

url: http://www.musicstorekoeln.de/de/global/12_0_G_0_pcm0003943-000/0/0/0/detail/musicstore.html

geweldig :{

Hm, als je op de link klikt kom je op een pagina met enkel de originele prijs en is ie niet te bestellen. Bij Thomann.de kan ik ook niks meer vinden.

Attachments

• neuron.jpg
    neuron.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 98
Het lijkt erop dat Hartmann nu advocaten er achteraan stuurt:

http://www.hartmann-music.com/home/us/news/

Unauthorized Neuron VS sales

Unauthorized Neuron VS sales Since the beginning of October, Musicstore / Köln are selling boot-leg Neuron VS at an incredibly low price. These instruments are not covered for warranty, service or updates. Hartmann GmbH has taken legal steps against this fraud.

news_10_05.jpg

Het is overigens wel grappig om te zien hoe de aanbiedingen weggemoffeld of verwijderd zijn. Je kunt de Neuron VS niet mer vinden via de zoekfunctie maar wel via een directe link: http://www.thomann.de/artikel-173492.html

nou ... zo te zien ben ik de lul. heb gisterenochtend wel besteld maar nog geen "gedetailleerde schriftelijke bevestiging"
weet ook niet waarom niet want bijv. anoniempje likjkt hem ook gister besteld te hebben en kan'm al tracken (of heb ik dat mis a.?)

nou ja... we zien wel wat er gebeurt.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
bij mij is registeren gelukt en de modelmaker gedownload.
640 kb en er staat dudielijk bij dat ie voor elke gebruiker gratis is...mail mij dan maar
ben tenslotte toch al met bootleg hardware bezig (volgens hartmann dan he als koper bij msk), dus kan ik de software ook wel piraten...

Bij wie is registreren nog niet gelukt? Lijkt me toch best vervelend als je niet kunt updaten. Is het overigens echt mogelijk om te updaten met bestanden van iemand anders? Of moet je echt een registratie bij Hartmann hebben? Iemand praktijkervaring?

De mijne had gisteren moeten arriveren, maar is om een of andere vage reden in Ede blijven steken. 'Remboursbedrag onbekend'. Ben benieuwd of 'ie er maandag is...

Origineel geplaatst door Saskija
Het lijkt erop dat Hartmann nu advocaten er achteraan stuurt:

http://www.hartmann-music.com/home/us/news/

Unauthorized Neuron VS sales

Unauthorized Neuron VS sales Since the beginning of October, Musicstore / Köln are selling boot-leg Neuron VS at an incredibly low price. These instruments are not covered for warranty, service or updates. Hartmann GmbH has taken legal steps against this fraud.

news_10_05.jpg

Het is overigens wel grappig om te zien hoe de aanbiedingen weggemoffeld of verwijderd zijn. Je kunt de Neuron VS niet mer vinden via de zoekfunctie maar wel via een directe link: http://www.thomann.de/artikel-173492.html
Artikel ist ausverkauft :halleluja

ik had hem donderdag besteld en gister (vrijdag) kon ik hem tracken

hij is nu in nederland ik hoop dat ik thuis ben als ze hem brengen en niet dat ik hem moet ophalen een dag later en de post het bericht krijgt alle bestellingen die nog niet geleverd zijn terug te sturen

Origineel geplaatst door anoniempje
ik had hem donderdag besteld en gister (vrijdag) kon ik hem tracken

hij is nu in nederland ik hoop dat ik thuis ben als ze hem brengen en niet dat ik hem moet ophalen een dag later en de post het bericht krijgt alle bestellingen die nog niet geleverd zijn terug te sturen

dat kan/mag de post neit alle poststukken blijven ik meen minimaal 3 weken op het postkantoor liggem, pas dan worden ze retour aan afzender gestuurd

Origineel geplaatst door koediman
nou ... zo te zien ben ik de lul. heb gisterenochtend wel besteld maar nog geen "gedetailleerde schriftelijke bevestiging"

... same here, helemaal niets. :erm:

Origineel geplaatst door De Toverkoning
De mijne had gisteren moeten arriveren, maar is om een of andere vage reden in Ede blijven steken. 'Remboursbedrag onbekend'. Ben benieuwd of 'ie er maandag is...

Bij mij precies hetzelfde, ik heb de hele vrijdag zitten wachten en uiteindelijk bleek dat er iets fout zat met het remboursbedrag [CODE 58] en dat daarom mijn nieuwe speeltje niet geleverd kon worden.=(

wat was er dan met je remboursbedrag? en krijg je em dan niet meer?

Ik weet niet wat er aan de hand was, ik heb eerst een mailtje gestuurd naar de pakketboer en die gaf mij vrijdagmiddag het antwoord dat de remboursgegevens niet kloppen. Gelijk een mailtje gestuurd naar musicstore........ Nu is het ff afwachten vanwege het weekend. Morgen hoop ik het verlossende antwoord te ontvangen.

Hier precies hetzelfde. Was bij mij alleen code 85. Volgens de tracking zit het pakketje nog in Ede en in het weekend werkt de koerier niet. Blijft dus nog even spannend of hij maandag alsnog geleverd gaat worden.

schijnt dus bij meerdere hetzelfde geval, willen ze het dan opeens weer voor die 699 verkopen???
denk niet dat dat kan, gezien je 149 bent overeengekomen, maar ja ik gis maar wat

Back