Hartmann Neuron VS 149 euro

Zelfde mail ontvangen hier, wil dit nu tevens ook zeggen dat je hem niet voor een "pro productie" gebruiken mag ?!
Tijd voor een paar telefoon geprekjes morgen, laat wel wat horen.

Bedankt Vl1,
Voor de modelmaker en manual, ook ik kreeg zo'n opbeurend mailtje van Hartmann, dat ik niet mag registreren.
Ik laat het alleen niet over mijn kant gaan dat een ruzie tussen een verkoper en fabrikant over mijn rug moet gaan.

:biertje:

Weet ik nog zo net niet Tover Koning, daar men blijft spreken over"niet legaal" gekocht, bootleg bla bla bla etc.
Dus dat lijkt mij ook nog een open vraag....

thanks VL1!

zitten die V4 models waar men het eerder over had in deze thread nou ook bij die modelmaker inbegrepen?

heb wel ff gecheckt maar het bestandje "models" wat in die rar zit is leeg dus vermoed dat het er niet bijzit en in dat geval... waar kun je ze vandaan halen?

Origineel geplaatst door Woo10
Weet ik nog zo net niet Tover Koning, daar men blijft spreken over"niet legaal" gekocht, bootleg bla bla bla etc.
Dus dat lijkt mij ook nog een open vraag....

Er staat in de email dat als je besluit de Neuron te houden dat je dan met vragen of voor garantie naar de dealer moet en niet bij hun moet aankloppen. Meer niet.

Het staat je natuurlijk vrij om het te vragen, maar maak geen slapende honden wakker.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
@ Koediman: de V4 Models zitten daar niet bij. Die zijn in totaal 1.5 GB groot.
Dat wordt even een BitTorrent-bestand bouwen :D

Gezien hoeveel mensen op SF dit ding gekocht hebben lijkt me het wel rendabel :).

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Het staat je natuurlijk vrij om het te vragen, maar maak geen slapende honden wakker.

Tuurlijk niet, ;) maar het blijft en open vraag.....

Ik had me trouwens aangemeld met hun standaard ingevulde registratienummer, omdat ik nog geen serienummer had:)

edit JohnnyBusca: Bijlage verwijderd.

Last edited by a moderator:
Wat en rukkers bij Hartmann, maar ja... Ik houd hem lekker toch!
Die V4 models kun je hier downen, dat had fuse al een keer gepost.
Die modelmaker werkt zeker alleen op een pc??? Kan iemand die ook nog even voor de mac mailen of posten???

Last edited by a moderator:
Werkt de Neuron VS alleen op 44.100 hz?
Dan hoef ik dit apparaat namelijk niet meer.

By the way, koediman, heb jij al eens van www.wereldbellen.nl gehoord???
3 ct per minuut naar thomann/musicstorekoeln/whatsoever!!...

Gr,

Frederik.

okee... bedankt voor die link...

net nog even proberen uit te vinden wat het tarief van vodafone voor 0900 nummers is....of ik wordt oud of het is gewoon echt vrijwel onmogelijk te checken hoe die beltarieven in elkaar zitten. ;)

gelukkig hoef ik niet meer te bellen dus laat ik het verder maar lekker zitten :)

Back