Lynxxx
8 bit is de shit!
Op die duitse site hebben ze het over een geval dat vergelijkbaar is met die van een producent van buizenvoorversterkers voor microfoons. Een van hun eigen chinese productenten had een oplage van hun product ge"rebrand" en vervolgens voor een habbekrats op de europese markt gedumpt. Het produkt was fysiek hetzelfde, maar werd niet via de officiele weg gedistribueerd, er werden geen licentiekosten afgedragen aan de "fabrikant" en dus was de boel goedkoper.. maar niet officieel. Als datzelfde het geval is met die hartmann neurons, dan heeft de fabrikant een punt. Als het gaat om originele producten die tegen hun zin tegen bodemprijzen worden verkocht, dan kunnen ze wat mij betreft het lazarus genieten :-)
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als het echt bootlegs betreft, dan is er gewoon sprake van fraude. Als het producten zijn die tegen afspraken in voor een lagere prijs worden verkocht, dan kan ik me voorstellen dat ze daar de pest over in hebben, omdat hun product daarmee wereldwijd in prijs omlaag zal moeten. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet in lijn is met de omzetverwachtingen die ze in gdachten hadden tijdens het ontwerp van de neuron vs. De meest gehoorde klacht over de Neuron VS is echter de prijs. Met deze prijsstelling draaien ze waarschijnlijk meer omzet dan met de originele verkoopprijs :-)
Overigens:
HEEFT IEMAND NOU AL EINDELIJK WAT INDRUKWEKKENDE MP3TJES GEMAAKT MET DIE NEURON VS?!?!
Al dat geouwehoer over een VST voor weinag is leuk, maar zolang die demo's zo shit klinken ga ik 'm nie kopen.
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
zwaar zielig dit van hartmann!!!!
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als het echt bootlegs betreft, dan is er gewoon sprake van fraude. Als het producten zijn die tegen afspraken in voor een lagere prijs worden verkocht, dan kan ik me voorstellen dat ze daar de pest over in hebben, omdat hun product daarmee wereldwijd in prijs omlaag zal moeten. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet in lijn is met de omzetverwachtingen die ze in gdachten hadden tijdens het ontwerp van de neuron vs. De meest gehoorde klacht over de Neuron VS is echter de prijs. Met deze prijsstelling draaien ze waarschijnlijk meer omzet dan met de originele verkoopprijs :-)
Overigens:
HEEFT IEMAND NOU AL EINDELIJK WAT INDRUKWEKKENDE MP3TJES GEMAAKT MET DIE NEURON VS?!?!
Al dat geouwehoer over een VST voor weinag is leuk, maar zolang die demo's zo shit klinken ga ik 'm nie kopen.

Positief aan dit voorbeeld is dan natuurlijk wel dat de kostprijs nogal laag t.o.v. mijn opstelling