Hartmann Neuron VS 149 euro

slim hoor .. en straks een betaalde update aanbieden aan alleen echte users ! }:|

ach... ze zijn nog bezig met het voorbereiden van de rechtszaak en ik denk dat ze daarom iedere "musicstore-user" officieel (nog) niet kunnen/willen accepteren als volwaardig user.

ben benieuwd wat eruit rolt... ik vermoed dat ze uiteindelijk iedereen die zo'n ding gekocht heeft wel gaan ondersteunen, als het bedrijf nog blijft bestaan natuurlijk dan he.

Origineel geplaatst door koediman
ach... ze zijn nog bezig met het voorbereiden van de rechtszaak en ik denk dat ze daarom iedere "musicstore-user" officieel (nog) niet kunnen/willen accepteren als volwaardig user.

ben benieuwd wat eruit rolt... ik vermoed dat ze uiteindelijk iedereen die zo'n ding gekocht heeft wel gaan ondersteunen, als het bedrijf nog blijft bestaan natuurlijk dan he.

IDD, als het op een rechtzaak aankomt, schat ik Musicstore beter in, alleen al omdat ze financieel beter zitten. Geld rules in rechtzaken...

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Dus als gebruiker van een illegale versie heb je geen recht op updates, maar wel op gratis plastic pookjes?!

Logisch... :stupid

... hoezo illegaal? :erm:

Ik ben zo legaal als het maar kan! :)

Over illegaal gesproken. Hoorde van een maat van me dat er een 'extended evaluation' versie van deze software uit was.

Iets wat het voor Hartmann er niet makkelijker op maakt omdat er dan wellicht 'paupers' komen die gaan lopen zeuren om dingen waar ze geen recht op hebben.

Origineel geplaatst door fuse
Over illegaal gesproken. Hoorde van een maat van me dat er een 'extended evaluation' versie van deze software uit was.

Iets wat het voor Hartmann er niet makkelijker op maakt omdat er dan wellicht 'paupers' komen die gaan lopen zeuren om dingen waar ze geen recht op hebben.

Je bedoelt dat 'r een crack uit is en dat het zou kunnen dat mensen gaan proberen te registeren? ;)

... tsja, een stickje bestellen voor een gedownload pakketje heeft niet veel zin inderdaad... :D

Vraag me af hoe ze het hebben opgelost dat je de resynators alleen met het pookje kunt bedienen... :erm:

... ach ja, mine works! }:|

Origineel geplaatst door Musiquence
... hoezo illegaal? :erm:

Ik ben zo legaal als het maar kan! :)

Jij misschien wel, maar als je Neuron van MSK afkomstig is denkt Hartmann daar anders over.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Jij misschien wel, maar als je Neuron van MSK afkomstig is denkt Hartmann daar anders over.

I know... nou kan ik natuurlijk mijn pookje wel voor heel veel duur gaan verkopen :dubbel: :okdan: (Nederlands op z'n goeist!)

Is er trouwens nog nieuws, of bijft Hartmann bij z'n standpunt?

Ik heb me trouwens nog effe geregistreerd en nu niet vermeld dat ik hem bij MSK heb gekocht, geen enkel probleem...

als ik een tweede neuron laat in me sequenzer dan kan ik wel de geluiden afspelen maar de controller blijft de eerst geladen neuron bedienen

en nog iets alle projecten waar ik de neuron in heb gebruikt kan ik nu niet meer opstarten dan loopt de host(fl studio) vast

lekker klote dus was al bang dat ik alles kwijt was

ook als ik gewoon een neuron laad duurt het even en schiet alles weg als of ik de hele host niet heb geladen
en dan moet ik de pc weer aan en uit zetten omdat als ik de host opnieuw start er geen asio drivers meer vrij zijn

lekker klote weer heb em er inmiddels afgegooid om me projektjes te kunnen openen en nu neuron gedeinstalleerd is wil dat gelukkig weer

nog meer mensen dit soort ervaringen

ik hoef voorlopig de neuron er ook niet op want heb het gevoel dat het gedonder zo weer begint

Ach ja, het is maar wat je normaal vind.
Als je Neuron VS als maar een VST instantie kan opstarten swa.
Da's bij de Virus Powercore versie ook zo en moet je meer betalen als je meer Virus instanties wilt draaien.
Geziet het feit dat een instantie van je Neuron al lekker heavy is kun je bij een 2e al nagaan dat er gedonder komt.
Ik weet niet of als je bij Cubase aangeeft dat bij het freezen de VST unload dit ook gaat werken.
Op zich lijkt me dat wel een goeie workaround.
Of anders gewoon old skool bouncen dan maar.

sorry voor mijn misschien onduidelijke post

de tweede neuron laden zou mooi zijn geweest dat is me probleem niet echt, me probleem is dat ik gewoon geen projekt kan openen waar ik de neuron in heb gebruikt dan loopt de hele boel vast

sluit alles zichzelf af en wil ik verder muziek maken dan moet ik de pc eerst opnieuw starten omdat terwijl het hele zwikkie vastloopt de asio drivers niet worden afgeloten en nog open staan

dus open ik dan weeer fl studio dan zegt hij er zijn geen asio drivers vrij

dus ik kom niet eens meer aan toe om een 2de neuron te laden snapt u

Haha...op Interface stond er 1 te koop voor 450 euro...das rot...

En nu Hartmann dus ook al failliet...triest..

triest... tja misschien wel, aan de andere kant vind ik wel dat de hartmann producten als exclusiever verkocht zijn als dat ze waren/zijn en dus ook zeker zeer overprijst. Zeker na het gebruiken van de software is iedereen het er wel over eens dat die neuron vs leuk maar zeker niet goed of af was/is. zeker niet voor de prijs die hartmann vroeg/vraagt.

hartmann heeft de zaak in mijn ogen verkeerd aangpakt, ze had de stunt als enorme reclame moeten oppakken ipv van de zaak de dreigende sfeer in jagen.... selfdestruction. afprijzen = aantal verkopen omhoog.

als mijn duits ook maar iets heeft kunnen opmaken uit dit stuk hebben ze hun eigen voorraad aan thomann verkocht om met dit geld een rechtzaak te kunnen voorbereiden??? en de voorrad voor dezelfde prijs als musicstore aan thomann is verkocht omdat deze en andere zaken boos waren dat ze de concurrentie niet aankonden met musicstore omdat ze te veel moesten betalen voor hun inkopen bij hartmann???
zoiets haal ik eruit....blijf het raar vinden.

zeker ook de grote schuld waarvan ze af wisten van de maker van het product, die dan op een foute manier de spullen de deur uit doet, natuurlijk koop je die als discounter muziek winkels in, hartmann wist gewoon al langer dat het daar niet goed ging.

Was te verwachten.....zat er aan te komen.

Jammer.....

Aan de andere kant een half ontwikkelde bak van 5000 euro waar de joysticks vanaf vielen........................en buggy software van 700 euro...............boontje, loontje enz

Ben het eens, de sound is hoe dan nog ook uniek, e700 is die niet waard, e149 wel.

en ja dat ze failliet zijn, eigen schuld dikke bult, vanaf de eerste dag dat ze bekend maakte wat de neuron zou kosten het was dat al een voorbode, daar hoef je echt geen marketing-wizard voor te zijn om dat te voorspellen

maar ja, misschien koopt Yamaha ofzo het wel op, en maakt er wat mooier moois van, ik ga maar weer ff pokere

Back