track: live and just lets dance

het is heel raar eigenlijk, maar ik denk dat t eerste stukje muziek is waar ik gewoon geen mening over heb

leip

ja, het afmixen is niet echt mijn ding. te weinig laag dus? en de clap te hard? verder nog dingen? die distortion wil ik eigenlijk wel zo laten. die sound vind ik mooi contrasteren met het meer heldere gedeelte met die clap...

bedankt voor het commentaar leip trouwens. het moge gek klinken maar dat vind ik positief!

sorry, maar hier kan ik vrij weinig mee,.... het begin lijkt wel aphex twin na 8 flessen wijn ofzo

het wordt beter bij 53 seconden als die offbeat drums eruit gaan.. het schema en de melodieen zijn echt niet slecht
ik zou vooral de drumpartij heel anders programmeren en de mix verbeteren!

ik zal eraan gaan werken.. gelukkig werk ik samen met een vriend die gaat over de productie en de drums. ik wil misschien een beetje de kant mee op van ian brown..

niet slecht, erg goed dus , even een kwesty van wennen lekker een een stuk (nieuwe muziek) hehe even geen klassic

is die stem een sample ->ik vind het echt goed. lekker helder (gaat de zanger zo aan zelfdoding doen)
voor mij mag je volgend jaar op lowlands staan :halleluja
wellicht "begin" nog een keer bekijken kwa hardheid van zomige instrumenten.

Ik dacht in 't begin echt vanne: .... jemig.. rommelig en nee nie echt..

Maar toen de zang erbij kwam: moooi! Apart maar tochwel gaaf nummer.

Enige op/aanmerkingen: de zang vinnik in verhouding met de rest ietsje te hard van volume.

En ik zou enkele geluidjes weghalen in de drukkere gedeeltes; beetje TE rommelig/druk en da's zonde vind ik zelf.

Maar die zang opzich in combi met 't hele nr.: :okdan:

Typisch gevalletje van een paar keer horen

Back