[darkcore] Nocternal - Life's a bitch

doops

Nocternal
he mensen k heb vanacht weer ff aan een nieuw nummertje gesleuteld en ik ben wel benieuwd wat julie ervan vinden. hij is nog niet helemaal klaar maar ik ga m zeker afmaken dus je kan vandaag of morgen wel een update verwachten. misschien dat julie nog goede op of aanmerkingen hebben in ieder geval alvast bedankt voor de reacties

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=317356 en dan t eerste nummer

hey man, skip life's a bitch man die domme mensen track van je die vindt ik echt wel strak!!! Dat is alles

strakke track, lekkere modulatie op de kick, sommige mensen kopen d'r een sherman voor , maar jij doet dat met software ? lekker ranzig effect ga zo door misschien wat mooie strings of synths in de break met de bitch sample

Lekker trackie.

Mischien als suggestie op de sample dat synth geluidje wat harder( ik lul ook maar wat )
De beats zijn erg lekker zo.

Greets,
D Sinister

Vette shit maak je man! Ik snap alleen niet waarom je wat reverb over je track en met name de kicks heen gooit. Ik bedoel dan niet alle kicks. Domme mensen is trouwens zwaar vet!.

Echt goede shit maar niet netjes afgemixed vind ik.

hey mensen bedankt voor alle reacties hier ga ik zeker wat mee doen :D
ik zal maandag ff een update dr op gooien als ik weer thuis ben.
ik heb dit idd met alleen software gemaakt. waarom allerlij dure apparatuur kopen terwijl t niet nodig is :P
alleen over die reverb op de bass, die zit er niet naar mijn weten, maar goed k zal wel ff kijken of ik kan terugvinden wat het hinderlijke geluid is en ff kijken of ik t weg kan krijgen

link werkt nie...

Reverb

Reverb

Hoi hoi.

Correctie van mijn vorige reply.

Ik bedoelde te zeggen dat er GEEN reverb op zit en dat ik dat niet snapte. Mijn fout... verkeerd getikt. Op de laatste kicks voor breaks etc. zou ik wat rev. gooien. Nu klinkt ie wat "speelgoedachtig"

Zou het echt proberen weet zeker dat het veel proffer klinkt.

Greet,

Bas0

Ps domme mensen is echt zooooooooo vet lol!

Back