"Requiem" (hommage to Bob MOOG) // ambient vs. MOOG lead

THM

Book of MOOG Revelations
Ik ben eerder gewoon van dance stuff te maken (hardtrance, techno, electro) maar onlangs dacht ik: waarom eens niet experimenteren met ambient-achtige songs !? Dit is mijn eerste min of meer afgewerkte nummer - een soort 'ambient' nummer maar met een snijdende MOOG lead op het einde (komt uit mijn Memorymoog).

meer details hier: http://www.futureproducers.com/forums/showthread/threadid/124218

Algauw volgt een tweede nummer van dit soort (mss. al eind volgende week of zo).

Graag wat eerlijke commentaren - goed of slecht - zolang ze maar enigszins constructief zijn want het blijft de bedoeling eruit te leren hé...

Uhhhm, waar vind ik je track??

"Requiem" - THM

Sorry was mss. niet helemaal duidelijk: in de link die ik gegeven heb hierboven - ff. naar beneden scrollen als je de details niet wilt lezen - hopelijk lukt het nu...

Dit is erg mooi zeg.

Wow!! Heerlijk hoor, die analoge sounds!! Mooie spacey sweep fx ook!
Nu ik dit zo hoor moet ik heel sterk denken aan een EP die ik hier heb liggen: Blue Ocean - Blue Ocean EP.
Die EP is uitgebracht in 1995 onder het 21st Century Records label.
Heb jij die toevallig ook geproduceerd?

dit vind ik wel goed te draaien in een set als chill dj!
waarom gooi je die dance shit niet helemaal overboord??
het word hoe langer hoe ergedr lijkt het wel wat er tegenwoordig voor braaksels op dat gebied uitkomen!

@ iedereen: hé ik voel me wel erg :W bij het lezen van deze aangename commentaren; veel dank voor het luisteren hoor guys !!

@ mono-poly: eigenlijk heb ik die piano er maar achteraf bijgevoegd en ook wat gewtijfeld ik ik 'em erbij zou laten; sommige vinden die erg goed (commentaren op andere forum sites) en anderen dus minder, nou ik denk dat het afhangt van je eigen smaak - en ik herhaal dat ik eigenlijk zelf getwijfeld heb of ik 'em erbij zou laten...

@ Lacrosse: nope ik heb helaas niets te maken met Blue Ocean - wel leuk om te horen natuurlijk !!

erg mooi. die maq16/3 is de beste aankoop die je in jaren gedaan hebt! iedereen zou er zo eentje moeten hebben!

....Überchillend....

mooie track!

Erg knap gedaan... ennuh. ik vind dat pianootje ook wel lekker... :D

:biertje:

Vind hem erg goed en ook goed qua geluid en vooral die ruimte.
Was zelf net bezig met een breed string geluid proberen te maken. Maar naar het luistern van jou intro gelijk over boord gegooid.

Ook ik zat te twijfelen aan de piano.
Op zich vind ik die wel mooi maar het komt denk ik dat ik twijfel omdat hij in het begin misschien net te vaak langskomt.

:okdan: :halleluja

Thanks !!! :biertje:

klasse zeg!:okdan: ik droom er heerlijk bij weg, nu gauw je 2e track luisteren....tot zo in de andere thread :D

Back