geld overmaken naar de states

Maks

Gromit the Evil Operator
hello
ik zou iets kopen van iemand in de states. wat is de beste/veiligste/goedkoopste manier van geld overmaken? er bestaat zoiets als western union, hoor ik...

het gaat om een edirol fa66 interface aan $175

let wel: ik heb geen visa( dit zou ik nog wel van iemand kunnen gebruiken eventueel), paypal, ...

dankje:)

kreditkaart heb ik wel...
zal ff de bank vragen...

wou de thread verwijderen, maar gaat niet:slotje:

je kan met je creditcard een paypal accountje aanmaken, dat is heel veilig (er komen dan wel nog vaak iets van kosten per transactie bij)

Dat Western Union en Money wires zou ik persoonlijk niet doen, ik ken enkele Ebayers in mijn vriendenkring die daarmee al flink problemen hebben gehad in de USA en een boel poen kwijt zijn geraakt.

Gewoonlekker met je CC betalen :)

Origineel geplaatst door Carnivore

Western Union en Money wires

ja dat was dus wat ie aangaf...

hmm, zal die paypal nog eens checken dan...

Origineel geplaatst door Carnivore
je kan met je creditcard een paypal accountje aanmaken, dat is heel veilig

nederlanders kunnen nu gewoon zonder credit card een paypal account aanmaken \o/
belgen helaas niet :P

idd enkel visa en mc

ik dacht dat al dat het aan mij lag :D

Nog ff over die Western Union, dat moet je dus echt NOOIT doen. De ontvangende partij is namelijk per definitie anoniem waardoor het dus erg makkelijk is om iemand op deze wijze op te lichten. Daarom waarschuwt Ebay ook nadrukkelijk dat Western Union onveilig is.

Origineel geplaatst door RPH
nederlanders kunnen nu gewoon zonder credit card een paypal account aanmaken \o/
belgen helaas niet :P

Dat wist ik niet, ik zie dat veel NL Ebayers er gebruik van maken, maar had niet eruit op gemaakt dat het ook zonder CC ging :)

Origineel geplaatst door Emu
Nog ff over die Western Union, dat moet je dus echt NOOIT doen. De ontvangende partij is namelijk per definitie anoniem waardoor het dus erg makkelijk is om iemand op deze wijze op te lichten. Daarom waarschuwt Ebay ook nadrukkelijk dat Western Union onveilig is.

Ja dat klopt volledig je hebt geen poot om op te staan, zelfs niet als je met diezelfrde persoon van te voren via een andere betaal medium al iets hebt gekocht, mijn maatje is zo dus 1500€ kwijtgeraakt (en dat terwijl deze koper vertrouwd was, reeds 4 à 5 x iets van hem gekocht)

paypal

Back