Twee drumcomputers op Marktplaats bij Moog?

JohnnyBusca

rocket scientist
Errr.... lieve leo of leipe leo? :)

Origineel geplaatst door fuse
Errr.... lieve leo of leipe leo? :)

Wie is wie?

Met die prijzen zal Leipe Leo het wel zijn. Maar ik snap dat nooit met al die vervuiling op de moog afdeling daar alle vintage alike gear neerzetten. Lijkt wel of de gemiddelde marktplaats.nl'ert een randdebiel is of zo. (tuurlijk zijn jullie niet gemiddeld, dat snapt iedereen ook wel)

ik denk dat de meeste het daar neer zetten omdat het vintage is, zo zou eigenlijk ook die rubriek moeten heten, er staan zelden Moogs op, zelf zet ik daar ook altijd de vintage spul neer dieik kwijt wil.

en er staat Rotterdam zeker plaatje in gelderland ofzo
en ik heb een keer iemand iets horen zeggen over Leo en
dat vond ik heel positief dus
en het is een TR808 met zn sync blokkie en die zijn ook
niet goedkoop
off tropic wat kost die bij MH inc of ex kursis

dit zijn inderdaad spullen die leo "geen handelaar" aanbied
en dat zijn gewoon normale prijzen en van spullen in goede staat.

ik snap niet wat men nu loopt te zeiken ineens :confused:

Dr Jekyl en mr Hyde?

Mocht er door de flauwe posts van mij enige verwarring onstaan zijn, twas niet de bedoeling. Heb niets tegen Leo.

Maar als iets te duur vind gewoon niet kopen en ook niet zeiken. Je kunt altijd nog proberen af te dingen.

Oké, we hebben het hier over twee verschillende Leo's. Over Leo Gelderland kan ik maar één ding zeggen: toffe peer!!!
Met die andere zgn Leo heb ik ook wel eens zaken gedaan: no problem!

Verder lijkt het me nogal lullig om over allerlei mensen, Leo's, of wie dan ook te zeuren hier op dit forum.
Als je een probleem hebt met iemand los je dat zelf, privé dus, op!
Of het moet echt de spuigaten uitlopen en je wilt anderen waarschuwen. Dan is het zeker heel oké!

Dit is dus niet gericht tegen iemand, maar meer een soort mededeling/wens van mijn kant. :)

Ik wil graag weer wat analoogs kopen.

wat kost dat nu 11 jaar later.. wat is een prijs wat je moet betalen zeg maar anno 2013 bijna.

Op wat moet ik rekenen ga ik me dood schikken. ik wil ook niet een echt afgeragd exp. dus 1 die zonder krassen en slijtage rond de pots is en geen roest.

wat kost dat nu 11 jaar later.. wat is een prijs wat je moet betalen zeg maar anno 2013 bijna.

Op wat moet ik rekenen ga ik me dood schikken. ik wil ook niet een echt afgeragd exp. dus 1 die zonder krassen en slijtage rond de pots is en geen roest.

valt nog best mee hoor... een Casio VL-1 kost slechts rond de 40 euro...

Zo dan, even een 10 jaar oud topic afgestoft :D Wel een beetje een algemene vraag ook, waar ben je precies naar op zoek?

Wat zou je willen kopen dan?

Back