Nummertje 1875683......al weer een nieuwe...

Woo10

Nieuwkomer
Hoi Synth Vrienden,

Nieuw hier en knoppen draaier op en top, niet pro, maar een vette hobby dus voor mij.
Cool forum, veel info en humor, een belangrijke combinatie ;)

Wie ben ik ?
Oude zak van 39 met veel plezier in het maken van muziek.
Locatie op het moment Duitsland maar dat veranderd nog wel eens van tijd tot tijd.
Nederland verlaten al zo'n 15 jaartjes geleden, en een aanmelding op een Nederlands forum is goed voor de oefening van je Nederlandse schrift.
Yep, je verleerd het als je het niet dagelijks gebruikt en veel al alleen maar communiceert in andere talen.
Al lezende in diverse threads hier weet ik zeker dat ik er ook nog veel nieuwe hedendaagse Nederlandse "slang" erbij kan leren. :)
Al met al, zeer interessant.....input input input 8)
Maar ook ‘output’ natuurlijk waar ik een forum lid zou kunnen helpen, spreekt voor zich.

Zo, de kop is er af, op naar veel vreugdevolle jaren hier, en veel muziek !!

Woo10 :W

Ps. Bedankje aan de “mods” voor het helpen bij het activatie probleemje van mijn account hier. :)

Welkom

Re: Nummertje 1875683......al weer een nieuwe...

en een aanmelding op een Nederlands forum is goed voor de oefening van je Nederlandse schrift.

Ik weet niet of je daarvoor het juiste forum gekozen hebt, want er komt hier af en toe taalgebruik voorbij waar zelfs de mensen die dagelijks Nederlands spreken, horen en lezen moeite mee hebben :D

Maar evengoed welkom :mega:

LOL :D

Kijk....dasnou een gedeelte van de "afdeling humor" die ik bedoel.
Een dosis “Hollands gezond sarcasme”, vind je hier in het strakke Duitsland niet zo gauw. }:| ;)

Proost Folks :biertje:

Welkom op dit mooie forum in ieder geval...

Ook in Nederland zelf is de taal nog wel een probleem hoor; je verleerd het als je het niet dagelijks gebruikt
moet verleerd in dit geval niet met een t ?? :confused:

Ohhhhps......zie je wel,ik wist het wel, gelukkig ben ik hier net op tijd geland voor ik helemaal vervreemd ben :D

ja, je kan je lol op met de taalpuristen hiero ;) Welkom!

Welkom!:biertje:

uch.....

:okdan: welkom! :okdan:

Back