hardcore nederhop track

Het doet me denken aan the analog brothers - bionic oldsmobiles.

Aparte stemmen, het lijkt net of dr een stel badguys uit tekenfilms aan het rappen zijn. Ze flowen wel leuk, daar niet van.

:okdan:

-C-

mmm... ik vind de flow juist niet zow...
tekst en stemgeluid heeft wel wat daarentegen. Beats/samples klinken gwoon OK.
beetje beknopte feedback, maar hoop dat je dur wa aan hep

Origineel geplaatst door Rubmanation
mmm... ik vind de flow juist niet zow...
tekst en stemgeluid heeft wel wat daarentegen. Beats/samples klinken gwoon OK.
beetje beknopte feedback, maar hoop dat je dur wa aan hep

geeft niks, tof dat je in ieder geval even de moeite hebt genomen om het te checken, zo ook C738.

thanks gasten.

Tip op de flow: ik hoor her en der dat jullie effe moeite hebben met het passend krijgen van een zin: dat komt voor een deel omdat je je te strak houdt aan de regels der nederlandsche taal, wees lekker flexibel met zinnen, haal een woordje weg of slik een klemtoon in, verbuig wat woorden, speel er lekker mee. Ik bedoel: Watskeburt is een lekkere plaat om naar te luisteren, maar ik snap geen snars van wat die mannen roepen her en der. Komt omdat bij rap (net zoals bij sommige vormen van poƫzie) de klanken belangrijker zijn dan correcte spreektaal. Ik weet zeker als je de tekst her en der wat vloeiender maakt de track er ook meteen weer beter van wordt.

Over de Track: zit goed in mekaar, bassline doet me denken aan (Rock)Superstar van Cypress Hill. Je houdt het nummer vrij open zodat de rappers ook de ruimte krijgen om hun ding te doen.

Just my 2 cents. Doe je ding, blijf je shit posten (vooral als je deze track nog wat gaat aanpassen, vind t erg leuk om zo te horen wat mensen doen) en blijf er vooral lol in hebben. Mijn mening is ook maar een mening, dus doe er mee wat je wil / kan en onthoud: muziek is maar relatief, zo ook de meningen ;)

bedankt voor de feedback man, dope dat je effe de tijd hebt genomen om het te checken

Nou dat klinkt best wel ok. De rhymes mogen misschien iets meer op hun plek, maar wat je te melden hebt klinkt mij als een toffe text.

Vin het helemaal ok.
Lekker rottjeknors in het begin.
Laat die vocal maar lekker leggen.
Ik lig helemaal in een scheur...krijg af en toe het "TAXI(die franse lijpe film") gevoel, door die vette schreewbakker.

Helemaal ok..ik leg in uhn scheur:D

sorry fokking wack

omdat ik het wack vind om te zeggen dat ik iets wack zonder iets van mezelf te laten horen heb ik ook een eigen track gepost. ik vond trouwens de stemmen op jouw track wel nice maar de rijms zijn fokking simpel en de flow is 3 x niks.

Origineel geplaatst door xpanded stereo

Lekker rottjeknors in het begin.

is dat rotterdams nog zo goed te horen dan? woon al 13 jaar niet meer in rotterdam

Back