virus indigo bijzondere uitvoering op mp

G

Guest

Guest
voor de liefhebbers staat er op marktplaats nu zo'redback virus (C) indigo op marktplaats, gesigneerd en zo, en voor een nette prijs, als je ziet wat men nog vraagt voor een gewone indigo of een indigo 2.

Ik vind hem niet zo mooi als de gewone eigenlijk. 't Is een special edition die bij introductie nog een paar knaken goedkoper was dan de normale indigo 2. Bij veilingen in duitsland heb ik m vaker voorbij zien komen en dan brengt ie niet meer op dan een gewone versie. 1150 euro is nu trouwens toch wel een gangbare prijs?

Voor de duidelijkheid: hij staat hier.

En hier nog een KC voor voor 1200 euro.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vind hem niet zo mooi als de gewone eigenlijk. 't Is een special edition die bij introductie nog een paar knaken goedkoper was dan de normale indigo 2.

ik vind de gewone ook niet mooi, maar wel mooier inderdaad.
ik wist niet dat ie goedkoper was bij introductie, er zijn er toch niet zo veel?

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik vind hem niet zo mooi als de gewone eigenlijk. 't Is een special edition die bij introductie nog een paar knaken goedkoper was dan de normale indigo 2. Bij veilingen in duitsland heb ik m vaker voorbij zien komen en dan brengt ie niet meer op dan een gewone versie. 1150 euro is nu trouwens toch wel een gangbare prijs?

Voor de duidelijkheid: hij staat hier.

En hier nog een KC voor voor 1200 euro.

Lijkt me inderdaad een goeie prijs en zeker voor een limited versie. Tijdje terug stond er hier ook eentje op het forum te koop en die ik toen ook zou gaan kopen, maar die gast haakte af. Eens zien wat dit oplevert.

Back