• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK akai mpc2000xl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ken Waldek

I M A G I N A T I O N
ik bied aan een akai mpc2000xl...

Deze komt met alle opties die er zijn

+ 8 analog uit
+ EB16 Effectboard
+ 32mb Intern Geheugen
+ externe 100mb ZIPdrive met adapter voeding + 1 disk
+ scsi kabel voor verbinding van de mpc naar uw computer
+ adaptec scsi kaart voor in uw computer
+ ingebouwde ide card reader die CF, SD, MS, SM cards slikt (tevens krijg je er de oude diskdrive erook bij)
+ Orignele handleiding

Het toestel verkeerd in goede staat, foto's volgen later

Prijs is 900 euro voor het totaal pakket, ruilvoorstellen zijn onderhandelbaar.
* verzenden kan mits kosten voor de koper en (verzekerde verzending)
* ophalen na afspraak heeft men voorkeur.

Pb of mail naar info@kenwaldek.be

wonende in oostende, belgium

kleine update, was hier niet van op de hoogte maar sander heeft me bericht dat deze cardreader idd aleen cf kaartjes slikt. omdat ik enkel cf kaarten gebruikte was ik in de veronderstelling dat deze de rest ook zonder probleem accepteerde.

In ieder geval bedankt om dit even te melden sander, dusdanig ik de juiste info naar anderen toe kan bezorgen.

* Het blijft daardoor wel een top apparaat :P

bump daar gaat ie...omhoog ermee en de prijs tja 850 euro, heb al wat ruilvoorstellen maar wacht toch nog ff af

groeten

--> De beloofde pictures...

mpc1.jpg
mpc2.jpg

mpc3.jpg
mpc4.jpg

mpc5.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back