Spacekees, Juiceisdunaam & Crano (Chulukinat) - Autoplay

Chulukinat

Ouwe rot
Spacekees, Juiceisdunaam & Crano (aka Chulukinat) op een beat van Darin G (DAC/Colombiaanse Bloedgroep)

CRANO's SOUNDCLICK

soundclick is idd down op het moment... please try again later

Beat klinkt echt lekker man, vooral die piano bij de 3de verse! En ze flowen er lekker op weg. Nog wel een beetje te kort! Misschien dat je er nog een instrumentaal stukje achter kan maken met een leuke solo ofzo. Wel een grappig/plotseling einde.

beat is dus van darin g die vanavond samen met juiceisdunaam in tivoli staat voor de halve finale grote prijs! mensen die het gecheckt hebben?

beat klinkt redelijk, verder niet echt mijn ding. die break halverwege is wel dope trouwens, klinkt lekker met die gedempte snare. maar waarom zegt kees halverwege 'turrie shit' op een beat van darin?

kees komt heel matig op deze track, flow rolt moeizaam over de beat en tekstueel gezien niet veel nieuws onder de zon. hoor deze man toch liever op die ouwe turrie beats.

juice klinkt wel dope, gast heeft een goed stemgeluid en dat is meteen zijn sterkste punt.

crano, apparte flow maar tekstueel niet echt hoogstaand. ook je accent klinkt niet echt lekker in het gehoor voor mij, verder no offense.

ik vind 'm wel gaaf, JUIST de zagte G-reppert is cool. de tune stopt alleen zo abrupt. je/jullie hadden nog 2x zo lang door kunnen gaan.

thnx die zachte g rapper ben ik. ja het was gewoon een sessie die we deden toen we gingen chillen met zn 3en maar het staat ook op de mixtape van juiceisdunaam.

Back