What They Gon' Do? [Hardcore]

Frenkel

paars paard
Bij deze weer eens een klein stukje muziek van mij... hij begint bij de break, een begin is nog in de maak, en het eind moet er ook nog aangemaakt worden.. het is melodieuze 'mainstream' hardcore...
Feedback uiteraard van harte welkom, voornamelijk over de mix, want daar wil ik nog veel over leren, om mezelf te verbeteren

de link; Ruffryder - What They Gon' Do? (preview)

:biertje:

Hehehe ouwerwets knallen...

en ik maar denken dat ik hardcore niet meer leuk vond :P

Ben niet echt een hardcore liefhebber/kenner, heb naar je mix geluisterd. Allereerst het is een kwestie van smaak, maar naar mijn idee zit er veel te weinig laag in en te weinig mid. Onderling is het wel aardig op elkaar afgestemd. Puik werk.

Origineel geplaatst door David20
Ben niet echt een hardcore liefhebber/kenner, heb naar je mix geluisterd. Allereerst het is een kwestie van smaak, maar naar mijn idee zit er veel te weinig laag in en te weinig mid. Onderling is het wel aardig op elkaar afgestemd. Puik werk.

Ik sluit me bij David20's mening aan. Ik ben zelf geen echt hardcoreliefhebber, maar ik bezoek nog geregeld feestejs in deze trent :)
Maar wat mij dus ook opviel is dat het laag overal een beetje afwezig is. En dan vooral bij de kick als bij de lead. Deze mogen allebei meer bass [rond de 125Hz ofzo] hebben

Okeej dan, hardstikke bedankt voor de reacties tot nu toe... heb net even wat vergelijkend materiaal van bekendere producers aangezet en ff flink zitten vergelijken en jullie hebben inderdaad gelijk :) ...ik ben het intussen wat aan het aanpassen .. de kick heb ik ook wat harder in de mix gegooid, vond m er niet krachtig genoeg uit komen... de snare heb ik inmiddels ook gelijk wat aangepast, die klonk nogal dunnetjes...
Thanx voor de tips, ik heb er wat aan.. als er nog meer mensen tips hebben zijn ze van harte welkom *D :biertje:

Back