JXL en Madonna... samen...

Arv

Robot
Tja ik moest ook effe iemand vragen om me effe te knijpen en na 10 x mijn ogen uitgewreven te hebben geloof ik toch echt dat het er staat:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21724

Ik gun het hem wel, wie wil dat nou niet? Goeie reclame is dat: een nummer van Elvis 'remixen' (=MS20 piepje toevoegen)

Arfbarf

Die madonna is toch ook wel de grootste neppert geworden! Iedere hete producer geeft ze een belletje en FLOP ze heeft weer een hitje. Werkelijk om te janken. Ik heb dan meer respect voor gasten als Mirwais, William Orbit en ja...ook Tom Holkenborg. Het is die Madonna die met elke wind mee waait en totaal geen muzikale integriteit meer heeft. Wanneer gaat ze weer eens bubblegum pop maken! Material girl en like a virgin zijn toch nog steeds krakers!

ik denk dat madonna samen met Tom een electro clash nummer gaat maken! ;)

gister NERD gezien, die gaan iets doen met MJ.. die gasten zijn ook wel kick

nerd=the neptunes....de hotste producers op dit moment in de VS..... en eeuwig zonde dat ze hun album opnieuw hebben (moeten?) opnemen en ze al die dope hiphop trax hebben getransformeerd in lenny kravitz achtige gitaar rock.... lapdance is gewoon een classic...

wie is MJ?

Origineel geplaatst door Nolet
Het is die Madonna die met elke wind mee waait en totaal geen muzikale integriteit meer heeft.

...of noem het vooruitstrevend...
Je moet haar toch wel nagegeven dat ze iedere keer weer een bepaalde hype voor is...
Wat is muzikale integriteit trouwens?
Wat Madonna maakt en doet is in mijn ogen gewoon goed volks-entertainment met een scherp randje. Niks mis mee.

equate

Sorry dat ik het zeg maar jullie zijn echt een stelletje zeikwijven hoor. Kunnen jullie niet gewoon kappen met deze onzin en verder kloten op Fok of zo? Denk niet dat er veel DSF'ers op deze ongein zitten te wachten. En geintje op z'n tijd is leuk maar het constante gebash van deze of gene komt mij in ieder geval de strot uit.

Ga maar naar het liedje van Arveyman luisteren en kunnen jullie weer van de leuke dingen in het leven genieten. :)

fuse, volgens mij ben jij toch degene die eens in de zoveel tijd een fijne zeik-thread (over het forum) opzet? ;) man we blijven Nederlanders hoor hihi

Van mij mag Tom met iedereen iets maken en zolang mensen een CD kopen horen we het ook nog.

Blijkbaar kopen alleen nog maar mensen met slechte smaak CDs.

p.s. fuse roelt!

Origineel geplaatst door fuse
Ga maar naar het liedje van Arveyman luisteren en kunnen jullie weer van de leuke dingen in het leven genieten. :)

dat kan ik onderschrijven!

Origineel geplaatst door olafmol
nerd=the neptunes....de hotste producers op dit moment in de VS..... en eeuwig zonde dat ze hun album opnieuw hebben (moeten?) opnemen en ze al die dope hiphop trax hebben getransformeerd in lenny kravitz achtige gitaar rock.... lapdance is gewoon een classic...

wie is MJ?

Gisternacht was NERD/Neptunes anderhalf uur lang op Nld3.. echt wijs, jammen in de studio.. kloten met gadgets, lullen over Britney.. enz, enz.. die gasten zijn goed en niet wijs..

MJ is onze kindervriend Micheal Jackson, daar gaan ze nu een nummer mee maken..

fuck was dat op TV? kutje..iemand dat opgenomen?

wat een sufferds op dat forum lees dit dan
quote:
Ik vond Tom's Evlis cover inderdaad een hoog Norman Cook gehalte hebben.

Tom zit wel toevallig langer in de muziek dan norman cook. Voor JunkyXL had hij een super band (dat wereldwijd succes had trouwens) genaamd Urban Dance Squad...

was norman cook geen basist bij beats international?
speelde hij ook niet bij de mighty dubkatz??

ik heb dus veel meer respet voor norman cook want die man treed gewoon niet op die dj-t alleen maar :)

Origineel geplaatst door mono-poly
Tom zit wel toevallig langer in de muziek dan norman cook. Voor JunkyXL had hij een super band (dat wereldwijd succes had trouwens) genaamd Urban Dance Squad...

dat denk ik toch niet..... Volgens mij heeft Tom Holkenborg niks met UDS te maken. Wel met een of andere vrij bekende industrial band, waar ik de naam ff van kwijt ben... "Nerve" of zoiets kan dat?

equate

nou en ...

100% zeker Nerve.. NIN achtig.
In die tijd heb ik wel eens met hem over synths gepraat en neem maar van mij aan.. Een echte synth liefhebber!
Daarom neemt ie waarschijnlijk ook maar zo weinig mee. Zonde van al dat vintage spul.

Die van UDS (mijn favoriete band vroeger) is DNA.. Nu alleen nog maar DJ, geloof ik.... Dus van synthfreak naar plaatjesdraaier. Hij draait overgins nog steeds vaak een instrumentaal van UDS.. "BUREAUCRAT OF FLACCOSTREET"

Holkenborg heeft inderdaad niets met UDS te maken. En sorry voor de commotie maar ik vind madonna echt een meelopend wrak van een mens: Trance in! Maak een tranceplaat! Mriwais hot! Maak plaat met Mirwais! Jakkes....

ja DNA was de DJ van UDS.... maar Tom had de helft van de UDS bij mekaar gesprokkeld voor zijn Junkie XL band...(in amerika noemen ze hem "the DJ from the techno-group junkie XL") maar kreeg vervolgens met iedereen ruzie en is in z'n eentje verder gegaan....

Norman Cook was bassist bij de housemartins (remember caravan of love?), en is al heel lang bezig met produceren...freak power, pizzaman, mighty dub katz,beats international etc.

check ook z'n remix werk:

http://www.astralwerks.com/fbs/remixes.html

Back