JXL en Madonna... samen...

Norman is echt een alround musicus!

Bij al die interviews die ik van hem heb gezien is hij heel erg down to earth en open. Helemaal geen ster-pretenties.

hij vertelt ook altijd eerlijk dat ie zelf de samples bij mekaar sprokkelt van vinyl en met wat oude akais en een atari het basisidee in mekaar knutselt, en dan het nummer verder laat afmixen door z'n partner in crime.... dat vinnik ook goed passen bij het feit dat ie weigert om net te doen alsof ie een live optreden doet

tjsa...

het lijkt hier zowiezo wel een trend te worden om een bepaalde artiest te gaan dissen puur op persoonlijke smaak en zonder te weten wat zijn/haar verdiensten en muzikale verleden eigenlijk zijn.

equate

p.s. niet dat ik zo'n Norman Cook of Holkenborg fan ben hoor...

Das interessant... De helft van UDS...
Dat zijn?

Silly Sil zit bij Anouk zover ik weet.

volgens mij was het met rudeboy, DNA en die gitarist....

Origineel geplaatst door equate
tjsa...

het lijkt hier zowiezo wel een trend te worden om een bepaalde artiest te gaan dissen puur op persoonlijke smaak en zonder te weten wat zijn/haar verdiensten en muzikale verleden eigenlijk zijn.

equate

p.s. niet dat ik zo'n Norman Cook of Holkenborg fan ben hoor...

ik denk dat veel mensen hier op het forum beter dan gemiddeld weten wat de muzikale achtergrond van artiesten is....deze thread gaat imho ook niet over de muziek van Tom maar over z'n playback act op lowlands

Olaf

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. fuse roelt!

JA! (Ik sluit me HELEMAAL aan bij Johhny! En Fuse!)

Als er weer eens iemand een artiest afzeikt krijg ik meteen zo´n gevoel van: Man laat dan zien dat het beter kan!

Wat Madonna ook doet de laatste 20 jaar ze blijft zichzelf vernieuwen, en of dat nou met behulp van de ene na de andere nieuwe producer is!? So what? Ze doet het toch maar! Die lef heeft ze wel!

Eric

Ik vind Kylie ook geil...
Super!

Madonna en Kylie hebben mijn ogen open gedaan. Ik kan een vrouw van over de 40 aantrekkelijk vinden! Jiehoe!

JohhnyBusca de nieuwe MILF hunter!! ;)

Als er weer eens iemand een artiest afzeikt krijg ik meteen zo´n gevoel van: Man laat dan zien dat het beter kan!

:gaap:

Zullen we dit forum gelijk maar sluiten dan?

Back