Sorry DJ, ik heb hem verkocht aan een zuiderbuur voor 350 euro. Dat vind ik een normale prijs trouwens voor iets dat 659 nieuw heeft gekost (niet dat ik hem nieuw had trouwens). Ik heb hem een jaartje geleden geruild met iemand voor een Evolver waar ik op uitgekeken was. Die was anders ook voor zo'n 350 weggegaan dus ik vond het wel een ruil waard. Heb er ook veel lol van gehad. Het *is* een leuke bak die Vermona. Niet HEEL breed in sounds, maar breed genoeg voor erbij...
Overigens, het feit dat ie een keer voor 295 te koop heeft gestaan wil nog niet zeggen dat ze dat dan ook allemaal moeten kosten. Ik kreeg er zelfs een pb-tje over dat mijn prijs te hoog was.
Maar goed, ik heb 1/3 van de poen bij elkaar voor de volgende verslaving: de Roland SH-7... KUWIJL....
hierboven een link naar een mam adx1 + nog wat andere spulletjes op ebay.de 100 euro start, nog nietop geboden (staat ook in een onhandige rubriek).
er staat in die rubriek trouwens ook een syncussion drm1 van mam. dat is dus de make 1 van de make 2 die je zoekt. heeft geen aan/uitknop, hihat en cymbal strip ipv 2x hihat en erg veel signaal lek en ruis, als je pech hebt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.