Amsterdam Dance Event

divinio

Starting Up...
Wie gaat er naar ADE op 27/28/29 October 2005?

Everything you always wanted to know about dj-ing or producing electronic music.

Is dat interessant of niet?

Ik zal er zijn... Is wel interessant. Je had je alleen als early bird moeten inschrijven, veel goedkoper.

Hallo Fuse, wakker worden. Het gaat niet over de synthforum meeting, het gaat over dansie dansie, housen enzo, je weet toch...

Origineel geplaatst door mikanik
Ik zal er zijn... Is wel interessant. Je had je alleen als early bird moeten inschrijven, veel goedkoper.

Volgend jaar zal ik er zelf staan waarschijnlijk :P Ik werk vanaf volgende maand voor één van de sponsors

Denk dat ik dit jaar gewoon naar één van de parties zal afzakken

Origineel geplaatst door mikanik
Hallo Fuse, wakker worden. Het gaat niet over de synthforum meeting, het gaat over dansie dansie, housen enzo, je weet toch...

ghehe jups, maar die fenix is wel t enige wat me echt goed is bijgebleven

vond de lineup nou niet heeeel erg joepiedepoepie

ik moet op 29 okt in ruigoord draaien
toe-back.jpg

'k ben er vorig jaar geweest, en ondanks dat het wel gezellig was en ik er wat contacten heb opgedaan, vond ik het over het algemeen genomen niet erg spannend....

Hey Fuse, je hebt echt een Synton gezien! Ik niet. Daarom dacht ik dat je het over een ander event had.

In pakhuis Wilhelmina gebueren wel weer fijne dingen (is al gepost) zoekiezoekie dus.

Kun je alleen voor die astronomische bedragen naar binnen??

Als ik maar een dag wil kost het me gewoon 175?!

Is er geen alternatief?

je kunt toch overal apart kaartjes voor krijgen??
wat willen ze met deze actie eigenlijk bereiken door alles in 1 weekend te proppen??
amsterdam een beetje op de kaart krijgen??
dan mogen ze eerst die burgermeester eens een schop geven......:D

Klopt, je kunt er ook voor kiezen om enkel naar de muzikanten dag te gaan, dat kost iets van 15 euro ofzo geloof ik....

Back