klank test om vinyl te samplen/recorden

Ja de m44-7 is "de" scratchnaald als t ware; misschien dat voor het reguliere gebruik de white labels meer tot zijn recht komen.

(daarvan zou ik eventueel ook wel een voorbeeld kunnen posten)

Origineel geplaatst door #JK#
Ja de m44-7 is "de" scratchnaald als t ware; misschien dat voor het reguliere gebruik de white labels meer tot zijn recht komen.

(daarvan zou ik eventueel ook wel een voorbeeld kunnen posten)
Jaaa! ik zat net op hun site te kijken naar die whitelabel.
Kan die minder goed tegen back cuing?
Fijne van die whitelabel is dat de headshell er gelijk aan vast zit.
Ik twijfel soms een beetje of ik het element wel ideaal op de Technics geschroeft heb...
Ik weet dat die M44-7 ook inclusief Technics headshell te krijgen zijn maar dan vind ik die whitelabel toch meer 1 geheel.
Als je een fragmentje kan maken zou het super zijn.

ik wilde eerst ook whitelabels kopen, maar las toch van erg veel mensen ze wel heel gevoelig waren, bv 1 keer per ongeluk op het vinyl laten stuiteren en uit is de pret...de 44-7's zijn lekker sturdy

Origineel geplaatst door olafmol
ik wilde eerst ook whitelabels kopen, maar las toch van erg veel mensen ze wel heel gevoelig waren, bv 1 keer per ongeluk op het vinyl laten stuiteren en uit is de pret...de 44-7's zijn lekker sturdy
...hm, minder.
Op de site van Shure zie ik trouwens dat qua klank de M35X het minst 'gekleurde' geluid geeft...

Origineel geplaatst door mikemix
[BDe Shure klinkt idd wat beter en open. [/B]

Ja.... en ze skippen ook wat minder als de AL500 :D (zeker in combinatie met butter rugs)

Vergelijkbare discussies

Back