Ffies Voorstelluh!!!

Cisco

advancedtechnoresearch
EEN HELE GOEDENMIDDAG AAN ALLE AANWEZIGUH FREAKS!
IK BEN AL EEN KLEIN TIJDJE LID, MAAR NOG GEEN TIJD GEHAD OM ME FF VOOR TE STELLEN! BIJ DEZE!

BEN 26, TECHNO PRODUCER, VROUWEN LIEFHEBBER, VINTAGE SYNTH VERZAMELAAR.

GEGROET IEDEREEN!

Dank je Sander! Nee, ik heb geen site! helaas! En dat ben ik ook niet echt van plan eigenlijk.

Ik ben al ruim tien jaar bezig met analoge synthese, dat heeft van jongs af aan al kriebels bij me opgeleverd. ben vanaf die tijd gaan verzamelen.

Heb o.a: Arp 2600, Octave kitten, OScar, Rsf kobol, synton syrinx, prophet 5 + 10, memorymoog, 909x2, etc.

Maar ik heb meteen een vraag! Ik heb een Akai mpc3000LE staan, die ik door en door ken. En kan overstappen naar een 4000 + vorse bijbetaling! doen of niet! Ik heb eigenlijk niet al te beste verhalen gehoord over de 4000, behalve dat ie fantastiche samplerfuncties heeft. Maar ik denk toch dat dat niet de moeite waard is.

LE staat voor limited edition. Inderdaad, de zwarte uitvoering!

En het is en blijft een "beauty" Ik vind de 3000 qua uitvoering veel en veel mooier dan de 4000. Maar ja, uiteindelijk doet dat niet ter zake.

Hoi Mangina, je hebt alvast een analoge synth die ik altijd de mooiste vond en vind, namelijk de Memorymoog. Toen ik nog amper het woordje synthesizer kende wist ik wel al dat een Memorymoog een synth was, wat je daarmee allemaal kon wist ik toen niet maar hij zag er toch zo mooi uit. En daar zal vast ook wel wat lekkers uit tevoorschijn te halen zijn.

Your Damn right!!! Ik heb zelfs tracks gemaakt,(en nog steeds) met alleen een memorymoog, een 909 en een allen&heathxone464.

Bullshit dat je veel gear nodig hebt om goeie muziek te maken!!!

Ik heb dan wel veel gear, maar ik gebruik nog niet eens de helft!

Origineel geplaatst door Mangina

Bullshit dat je veel gear nodig hebt om goeie muziek te maken!!!

helemaal mee eens :okdan:

enne welkom

hoi en welkom!

je kan beter even een nieuw topic onder samplers aan maken voor die MPC vraag. Dan valt het wat meer op.

Mooie bakken heb je staan. Heb je toevallig een foto. Altijd wel leuk om zo'n mooie verzameling te zien.

inderdaad, om goeie muziek te maken heb je geen massa's gear nodig...voorwaarde is wel dat je je 'apparaten' door en door kent,zodat je geen tijd verliest met manuals napluizen terwijl je een tune neerlegt...
ik heb het laatste jaar een paar stuks bijgekocht zonder er diep in te graven en heb gemerkt dat het m'n creativiteit schaadt...ga deze weer verkopen en de waarxhijnlijk de MPC4000 aanschaffen in de hoop daar veel uit te halen door er diep in te graven...eerst een nier verkopen...;)

Nieuw!

Nieuw!

hello !

tja....nieuw lid. he

ben 24, maak o.a. techno met een bescheiden setup en heb zoals iedereen tijd te kort om aan knopjes te draaien...

Voila, nu jullie

setup:
Pc, A4000, Acces Virus b, JV-1080, ER-1, MPX100, master keyboard, Compressor, 16 kanaals mixer, draaitafels,...

Back