[Awakenings] Kne'Deep / Drumcode Special

Ach, niet zo zeiken allemaal.

Vorige keer was het in de gashouder gewoon gaaf in de pepsauna hoor!

Tja, losers houd je overal. en het vervelende is dat het altijd lijkt dat er meer losers zijn dan relaxte mensen omdat ze zo verrekte opvallend zijn. En festival is toch anders dan een Awake avond. 3000 mensen is wat anders dan 15000 ofzo....

SPDK maak je niet druk om Acid. Jij en ik staan vanavond gewoon bruut te knallen en Acid niet :)

Hij blij en wij ook.

Woow vorige keer was rush wel goed bezig en vanaovond staat ie ook niet als laatst en dat is positief.

Jammer dat die CHarles Siegling er niet is.... (iemand trouwens een livesetje van Charles/ technesia ergens op het web???)

Bedankt voor deze wijze les, echt goed om te weten dat techno in 1984 als echte stroming is herkend en ik maar denken dat ze techno draaide op dat mellowfeest. Vet woord ook "impliceren", ga ik vanavond zeker een keer gebruiken. Verder ben ik blij dat ik wat jou betreft overal welkom ben, ik voel me nu een stuk beter.

Tot vanavond dan maar!

Origineel geplaatst door spdk
Bedankt voor deze wijze les, echt goed om te weten dat techno in 1984 als echte stroming is herkend en ik maar denken dat ze techno draaide op dat mellowfeest. Vet woord ook "impliceren", ga ik vanavond zeker een keer gebruiken. Verder ben ik blij dat ik wat jou betreft overal welkom ben, ik voel me nu een stuk beter.

Tot vanavond dan maar!

Dhr. Omega heeft eerder door dat happen niet altijd de weg is. 8o)

Veel plezier vanavond mannen! :D

Oh, nu gaan we het happen noemen, dat krijg je altijd op een gegeven moment, jammer is dat.

Origineel geplaatst door Acidfever

Veel plezier vanavond mannen! :D

Thanx.......

ik kan er altijd wel omlachen al die figuren die totaal de weg kwijt zijn.....
Een x op Shockers....echt niet normaal, iederen trok bekken....mijn oma had gelijk, Als je een gekke bek trekt op middernacht dan.....

Veel plezier vanavond mannen!

Das waar ook, bedankt man, gaat zeker lukken. Sneeuwkettingen en schep mee, dan komen we er wel.

Oh, nu gaan we het happen noemen, dat krijg je altijd op een gegeven moment, jammer is dat.

Er zit een deel waarheid in (vind ik), ik mag mijn mening nog steeds gewoon uitten toch?

Als je er hard tegenin gaat is het wel degelijk happen ja! Ik heb deze discussie al veel vaker gehad en ik weet hoe dat gaat.

Tussen elke 2 personen die hun eigen muziekstijl verdedigen overigens hoor. Eneuh...ook tussen 2 personen die hun eigen gear verdedigen. Mensen zijn eigenlijk best voorspelbaar........

En aan Omega: Het kan even grappig zijn ja maar soms ook echt heel irritant. 2 Jaar geleden stond er op AWFS een wijf achter ons te flippen die echt helemaal naar de klote ging. Pleure elke keer op de grond omdat ze niet meer op haar benen kon blijven staan.

Haar vriendinnen zeiden dat ze maar hard moest schreeuwen als ze dreigde weg te zakken dus dat resulteerde in hard geschreeuw de hele tijd terwijl dat meisje gewoon naar de EHBO had moeten gaan want alle symptomen toonde gewoon dat haar lichaam het niet verder meer trok.

En dat is waar voor mij de lijn ligt. Als een hele groep zoveel dope achter hun kiezen heeft dat ze het belang van de persoon waarmee ze zijn niet veel meer kan schelen zit het gewoon fout.

Maar nogmaals....fijne avond.

Das waar ook, bedankt man, gaat zeker lukken. Sneeuwkettingen en schep mee, dan komen we er wel.

pfff.....ja inderdaad...moet zo nog de spits in.....wat een ellende buiten.

Hoop voor je dat je daar geen problemen mee krijgt want er is niks zo irritant als ergens vaststaan als je kaarten hebt voor een feest. (Dancevalley 2001, 11:00 vertrokken, 17:00 binnen na 5 uur file!! Normale reistijd 1:15 uur.).

Dan ben je al gaar voor je er bent!

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
En nu weer ontopic.

Relaxed, vanavond lekker schranzen! :L

Ik zou het grappig vinden vanavond een SF-er te spreken.....

Dus.... maar ja hoe spreek je zoiets af. We wachten m'n lulkick wel af.... 8D

Die Frank Kvitta is dat wat?

Je kunt me herkennen aan het t-shirt dat Pavo hier showt, dit zijn de nieuwe dorpzicht shirts:

k100.jpg

Mooi he? :D

Die Frank Kvitta is dat wat?

Frank KVitta draait allemaal schranz en die mixed ie met 80's hits, ik weet niet of ik dat wel wat vind. Ik heb meer vertrouwen in Marco Remus, die snapt 't wel.

Update:

Ik hoorde net van mijn broer Geronimo, dat het nog niet zeker is of Marco Remus op tijd komt om te draaien, want hij komt samen met Rush op de tandem en Rush wilde het rushtig aan doen. Dan ook nog dat klote weer er bij, als dat maar goed komt . . . :yamaha:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zaterdag draag ik een bruin 909 shirt. :biertje: :eureka: Voor sf'ers uiteraard.

Zaterdag draag ik een "zwart" 909 shirt. :biertje: :eureka: Voor sf'ers uiteraard.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Cisco
Zaterdag draag ik een zwart 909 shirt. :biertje: :eureka: Voor sf'ers uiteraard.

:D

Maar zit denk ik de hele avond backstage en vip te hangen?! :)

"I love cociane"

Mwah dat kan ik wel onthouden :D

MMM, Remus moet uit het oosten komen???

Mwah die zal toch wel Lufthansa vliegen ofzo?

@Spdk: Ik zie je vanavond wel....Ik heb trouwens weinig haar meer vergeleken bij mijn avatar....

Ben benieuwd hoe deze avond jullie is bevallen !

Iig veel plezier voor de mensen die vanavond gaan.

Heb zelf veel zin in morgen :)

Origineel geplaatst door Alex Omega
@Spdk: Ik zie je vanavond wel....Ik heb trouwens weinig haar meer vergeleken bij mijn avatar.... [/B]

Ik zoeke, zoeke, maar nergens iemand te vinden die op jou avatar lijkt met minder haar :D

Was wel gaaf overigens, zulke techno hoor je niet gauw ergens anders, briliant! Ik heb echt een hoop moeilijke muziek langs horen komen, sommige breaks ben ik nog aan het verwerken :confused:

T was weer errug RusHtig in de Gashouder!! :D

Jezus, wat een lawaai... Lekker hoorrrr .... Marco Remus was ook heel :okdan: ...Helaas Frank Kvitta & Torsten Kanzler niet meer meegemaakt wegens instortingsgevaar van mijn kant ;) .... was een heel gezellig feestje ieder geval :doei:

Back