ook ik ben nieuw

Malanox

een dubbele graag...
hallo luitjes...

onderwerp zegt het al, ik ben nieuw hier...
we zullen zien wat ik aan dit forum heb en het forum aan mij...

ik ben zo iemand die graag met muziek bezig is (luisteren & maken, zoals de meeste hier denk ik), maar er veel te weinig tijd voor heeft :stupid

ik heb slecht een klein arsenaal aan instrumenten, maar daar komt nog wel verandering in zodra ik de tijd heb om de shit ook echt te gebruiken...

ik ben in het bezit van een Roland W-30 workstation, Roland U-110 en een PAIA P9700S (modulaire analoge synth, zelfbouw)
en natuurlijk een pc met de benodigde programmatuur, kan ook leuk zijn, maar vind het pielen aan de echte bakken nog altijd het leukst...

dit was mijn intro, jullie horen nog van mij...

groeten!
MalanoX:doei:

Eindelijk aangemeld, zal tijd worden! Je hebt nog wel wat documentatie te gaan van de afgelopen tijd.... :)

Wel cool dat je zelf van die modulaire synths bouwt, veel goedkoper dan in de winkel kopen!!

Modulaire, analoge synths en zelfbouw, je gaat hier zeker gelijkgestemde zielen tegenkomen hoor.

En uiteraard welkom hier.

En een cow & chicken fan. Dat zijn de betere. ;)

Welkom

hee welkom

ook uit delft zie ik
wat doe je in delft ? studie of woon je hier van ooorsrong ?

Paia Modular

Paia Modular

Hee.. leuk dat je erbij bent. Enne.. die Paia modular.. heb je daar niet ergens een paar fijne plaatjes van ?

welkommm

bedankt voor de verwelkomingen....

ik moet eigenlijk nog verhuizen naar delft, maar heb geen zin om m'n profieltje te veranderen volgende maand...
woon nu nog in rotterdam (werk ik ook) maar delft leek me weer eens wat anders... en trouwens; cow & chicken kan je niet zomaar meer krijgen in rotterdam op de kabel... ;-)

voor de plaatjes van m'n paia synth moeten jullie nog even geduld hebben... tot die tijd kan je em bewonderen op http:\\www.paia.com

laters...
MalanoX

welkom

cow & chicken is oud

sponzebobsquarepants is super hot

en zo maf als een .....

hihihihihihi

Funny stuff ja. Maarre die gast die de geluidjes maakt voor die cartoons gebruiktte toch allemaal Yamaha spul? ;)

ja shit is dat... ik HAAT na-synchronisaties.... :(
maar wat ik me afvraag: je hebt op de meeste nieuwe tv's zo'n knop dat je ook ineens een andere taal hoort (op sommige kanalen althans)... zou die het op cartoon network het ook doen?
is trouwens wel geinig met die tv-shop onzin:
"mike! het is niet te... *switch*...unbelievable":kont:

I love cartoons :)

Welkom

welkom, leuk van die w30 heb ik ook,nog altijd tevreden over ondanks de beperkingen

ja, ben ook nog altijd blij met m'n w-30....
prodigy is er groot mee geworden, wie weet ik ook ;)

Back