Culture Vulture Buizen-distortion demo

trigg

Brass Intelligence
Vorige week de Thermionic Culture Vulture gekocht:
2146_image_med_vulture.jpg

VETTE bak al zeg ik het zelf.

Hier een demootje waarbij ik met de Vanguard en FM7 wat speel, de Culture Vulture in verschillende
standen zet en zo nu en dan realtime aan en uitschakel... zodat je het verschil goed hoort! :)

The Culture Vulture in actie

Check it out, van subtiele warmte tot grommende bassen en weirde fx :P

:halleluja

Laatst gewijzigd:
Ja, die bak was me al eerder opgevallen. Ik kan helaas de voorbeelden even niet beluisteren want ik zit op mijn werk en mijn collega's zullen vreemd opkijken als ze ineens een berg herrie uit mijn computer horen komen.

Vind hem echt bijzonder mooi om te zien en heb deze ook wel eens overwogen, maar ik vind het wel veel geld voor alleen een distortion. Ik denk dat je deze eerder in wat grotere studio's zult tegenkomen.

Waar heb je hem gekocht Trigg als ik vragen mag?

lekker trigg.
dan worden je plugs ook weer wat meer waard :D

gave bak man.. geen verkeerde aanvulling lijkt me

[flauwe opmerking]
Heyy... hij lijkt op mijn versterker
[/flauwe opmerking]

Trigg, veel plezier met dit monster! Ik check vanavond de mp3s wel effe :)

-C-

Hele gave bak maar iets te gortig qua prijs vinnik, helaas.
Al zal ie het geld echt wel waard zijn. Maar soms moet je een grens trekken (waarom weet ik zelf ook niet hehe) wat je aan een bepaalde functie (in dit geval vervorming ) wilt uitgeven.

1000 euro en ik had hem ook gekocht denk ik, want hij klinkt heerlijk......snif snif

De layout en interface is ook prachtig.

Ik blijf me nu maar behelpen met Volcano Filter (en die ruist ook niet gelukkig )

Veel plezier ermee (jealous mode on)

:okdan:

vet

Prodigy heeft hem op zn laatste album gebruikt...

Origineel geplaatst door Bass
Prodigy heeft hem op zn laatste album gebruikt...

Dione ook...:D

hebbe hebbe hebbe hebbe!

tja... ik weet dat ie dik klinkt! staat al een tijdje op mn verlanglijstje?! maar ben niet zo braaf geweest dit jaar?! :D

Back