Roland Fantom 'Beat indicator'

Lithium

Nieuwkomer
Is het soms bij de Fantom op een of andere manier mogelijk de led die de 'beat' aangeeft, met een van de uitgangen bij de drummer (in band) ook te laten zien. Met een zelf gemaakte ledconstrcutie ofzo? :s

Wordt dit niet meestal gedaan via een zogenaamd 'clicktrackje' ? Bv de metronoom van de on-board sequencer die hoorbaar is voor de drummer via ear-monitoring.
Ok, niet visueel dus maar wel hoorbaar.
Maar misschien bestaat het toch? Misschien eens rondkijken bij lichtorgels via MIDI of zoiets?

Origineel geplaatst door Hover
Wordt dit niet meestal gedaan via een zogenaamd 'clicktrackje' ? Bv de metronoom van de on-board sequencer die hoorbaar is voor de drummer via ear-monitoring.
Ok, niet visueel dus maar wel hoorbaar.
Maar misschien bestaat het toch? Misschien eens rondkijken bij lichtorgels via MIDI of zoiets?

Bedoel je dus In-Ear-monitoring (via koptelefoon) die verbonden is met de metronoom van mijn Fantom? Dat zou inderdaad wel veel handiger zijn, want ik een auditieve metronoom gaat altijd veel beter :) En moet ik daar een iets speciaals voor kopen of gewoon een in-ear-koptelefoon en met de instellingen van de fantom gewoon via 2de of 3de output sturen? alvast bedankt voor de reacties

Back