[techtrance] O-man - Technation

omc

boem
Ik heb een nieuwe techtrance track af en ben redelijk tevreden over het resultaat. Het is mijn 2de techtrance track. Een nieuwe ervaring en ik leer een hoop dingen bij. Het is toch wel wat anders als hardstyle en jump. Er zitten heel wat meer uurtjes in. :)

Download hier

Strak nummer dude ;)

Goeie opbouw.. strakke beat.. gewoon een lekkere sound.
Ik hou wel van deze shit :)

Keep up the good work!

Hoi,

geinige track maar minder overtuigend dan je andere "hardere" tracks.

Dat hp-filter soundje kan je die niet iets dikker krijgen?

En de break vind ik wel wat lang, zou liever "ineens" de beat weer horen i.p.v. zo'n snare-roffel break.

Bassline mag iets meer grooven ofzo. nu is het tadadum, tadadum, tadadum draai die nou in eens omzo of een ander ritme, zodat de track daarna ineens meer vaart krijgt ofzo?
begrijp je?

Maar ik vind het toch een lekker trakje hoor! Ik heb er vertrouwen dat je volgende track vetter
wordt!

:dj:

Tnx !!! Dat van dat basslijntje is leuk om te gaan proberen. Dit is al heel wat voor mij vergeleken bij een hardstyle basslijntje hahaha. Echt wennen... eerlijk gezegd is het naar mijn idee ook gewoon een veel moeilijkere muziek soort om te maken. Maar wel reuze interessant je leert veel bij.

Misschien ga ik deze nog wat aanpassen, maar ik weet het nog niet zeker, ik raak dan ook vaak vast en kan misschien beter gewoon weer iets nieuws gaan maken. Ik ben in ieder geval gemotiveerder dan ooit nu ik echt wat basis zaken onder de knie lijk te krijgen. :dj:

Back