digitech studio quad

Erise

Ouwe rot
hallo,

vandaag heb ik een digitech studio quad tot mij beschikking.. (probeer hem vandaag uit... als ik m wil kost die 120 euri..)
nu ben ik ff aan het kutten.. en krijg er leuke effecten uit...
alleen nu is mij vraag hoe krijg ik het effect op out 2,3 en4

alvast bedankt !!

heb er wel een handleiding bij... maar daar kan ik het niet vinden... het lijkt wel of die t effect naar alle 4 de outs stuurt en dat je niet per out kan kiezen...

maar is 120 veel dan...

Richard

onderaan pagina 12 dan?

Als je hem goed vindt klinken is 120 piek niet veel denk ik. Volgens mij is het apparaat veelzijdig genoeg.

ja dat had ik wel gevonden...

maar als je bv op out 1 een reverb wil... en op out 2 bv een delay... en op 3 en 4 weer een ander......

Even uit mijn hoofd (ik zit op mijn werk). Je kant toch in het display kiezen uit zo’n beetje alle configuraties die mogelijk zijn? Daarnaast heb je de edit-knop nodig:

1 x drukken = instellen van ingangen
n x drukken = editten van je effectblokken (waarbij n = het aantal blokken dat je gebruikt)

Als je daarna nog een keer op “edit” drukt kun je de outs instellen (mono, stereo, 2x stereo).

Volgens mij moet je er zo uit zijn!

Groet,

Erwin

Even uit mijn hoofd (ik zit op mijn werk). Je kant toch in het display kiezen uit zo’n beetje alle configuraties die mogelijk zijn? Daarnaast heb je de edit-knop nodig:

1 x drukken = instellen van ingangen
n x drukken = editten van je effectblokken (waarbij n = het aantal blokken dat je gebruikt)

Als je daarna nog een keer op “edit” drukt kun je de outs instellen (mono, stereo, 2x stereo).

Volgens mij moet je er zo uit zijn!

als ik op edit druk kan ik gelijk me effecten editen.. na 6x deze te hebben ingedrukt kom ik bij input mode. Hier kan ik uit het volgende kiezen; quad mono, dual stereo en stereo.. druk ik 7x dan kom ik bij de output en kan ik kiezen uit; quad mono, dual stereo en stereo... maar waar moet je dan bv kiezen out1 >>delay out2>> reverb enz...

Origineel geplaatst door Erise
als ik op edit druk kan ik gelijk me effecten editen.. na 6x deze te hebben ingedrukt kom ik bij input mode. Hier kan ik uit het volgende kiezen; quad mono, dual stereo en stereo.. druk ik 7x dan kom ik bij de output en kan ik kiezen uit; quad mono, dual stereo en stereo... maar waar moet je dan bv kiezen out1 >>delay out2>> reverb enz...

Bij het editten van de effecten kan je ook gelijk kiezen welke effecten je eigenlijk wilt gebruiken (1). Vervolgens ga je dan je outputs configureren (2).

Het bepalen welk effect op welke uitgang komt te staan is dus een gecombineerde handeling; (1) + (2).

Ik hoop dat het zo duidelijk is want ik weet niet of ik het nog anders kan uitleggen!

weet iemand of ik ook een footswitch op de quad kan aansluiten om tussen diverse effecten te switchen gedurende een live situatie???

Back