[Feedback bestellijn bestelling] quicklok rack rs655 verkeerd geleverd?

WarmeBakker

Ouwe rot
zojuist m'n feedback bestelling binnen, een lexicon reverb module en een rs655 rack, maar volgens mij hebben ze 2x de rechterkant geleverd ? Of zie ik iets helemaal verkeerd ? (zie foto)

ik kan het retour gaan sturen naar antwoordnummer van feedback,

maar dat kan ik pas weer doen als ik een vrije dag heb en tijd heb op het postkantoor dus vroeg me af of iemand misschien in de buurt 2 linkerkanten heeft gekregen (tenzij ik verkeerd kijk )

Attachments

• quicklok.jpg
    quicklok.jpg
    58,5 KB · Bekeken: 118
Laatst gewijzigd:
Zien er wel al versleten uit ja..
of is het weer een van de vele photoshopgrappen.

roest ?

roest ?

neu, is stof of "spul van het lassen " denk ik , je veegt het er zo af, zo kwam hij uit het plastic

zie foto....

Attachments

• afgeveegd1.jpg
    afgeveegd1.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 108
ik heb de helderheid flink op moeten schroeven daarom ziet ieder stofje er denk ik zo raar uit, kijk maar naar mijn vloerbedekking die hoort donkerblauw te zijn, het probleem is niet dat hij er slecht uitziet dat lijkt alleen zo op de foto, ik ben er tevreden mee hij ziet er goed uit , maar het zijn 2 rechterkanten !

maar ontopic ! : wie heeft er 2 linkerzijden ontvangen

(of kijk ik verkeerd ? ik zit soms ook te prutsen, maar dit lijken mij toch echt 2 rechterkanten ? )

Laatst gewijzigd:
Is het toevallig mogelijk om de wieltjes en pootjes aan de andere kant in te pluggen ?

edit- ik zie het al, ze zijn asymmetrisch.

dat is een speciale uitvoering voor mensen met twee linkerhanden...:D

Origineel geplaatst door koekebakker
Kun je niet gewoon 1 kant spiegelen in photoshop?

nee, maar zit ik te prutsen of zijn het daadwerkelijk 2 rechterkanten ?

Attachments

• stoffig.jpg
    stoffig.jpg
    107,2 KB · Bekeken: 106
Origineel geplaatst door Backdrop
Is het toevallig mogelijk om de wieltjes en pootjes aan de andere kant in te pluggen ?

edit- ik zie het al, ze zijn asymmetrisch.

het is bruut laswerk, dus ik kan niets ontkoppelen / omdraaien

nou ja ik ga spelen met m'n mpx-110 dan maar zolang alles op ikea krukjes

Origineel geplaatst door WarmeBakker
nee, maar zit ik te prutsen of zijn het daadwerkelijk 2 rechterkanten ?

Wat een amateurs...tuurlijk zijn dit 2 rechterkanten, wat een sufferds!
Ik vind het geheel er ook een beetje "morsig" uitzien.

Origineel geplaatst door WarmeBakker
en ik vanochtend maar puzzelen hoe die inelkaar moet :confused: :mexico: :L :peukie: :confused:

Stelletje koekebakkers zijn het.

Laatst gewijzigd:
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een quicklock keyboard standaard waar ze het bovenstuk verkeerd hadden meegegeven. Is leuk als je alles weer kunt inladen en terug kunt vanuit breda naar rotterdam als je net thuis bent. :r
En dan de schaamteloze "oh ... ik zie het al, das nie goed ... dat kan gebeureh" als je aankomt, grrrrrrr. :(

Back