[Feedback bestellijn bestelling] quicklok rack rs655 verkeerd geleverd?

Origineel geplaatst door Carnivore
ik heb ook van die Quicklock rekkies maar ik kan gewoon de wieltjes eruit trekken en het geheel dus omdraaien.

In zijn geval zit je dan met aan 1 kant met pootjes omhoog en aan 1 kant met pootjes naar beneden,
kortom een scheef rack :confused:

altijd leuk zo'n dingen ja... ik had een tijd terug een 'stand' besteld voor mn Mackie 24-8... kreeg ik dus ook 2 rechterpoten geleverd in plaats van een linker en een rechter, was bij Thomann overigens... ff gemailed, en ze stonden er zelf ook enorm van te kijken, hadden het nog nooit meegemaakt.. ook weer terug kunnen sturen, en een nieuw pakket ontvangen van ze...
overigens; ik heb ook zo'n 19" kastje besteld op wieltjes een tijd terug, en daar zat ook nog van dat stof op inderdaad... vond het toen ook al best vaag, snap niet dat ze het niet ff afpoetsen voordat ze zoiets gaan inpakken etc... :confused:

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
altijd leuk zo'n dingen ja... ik had een tijd terug een 'stand' besteld voor mn Mackie 24-8... kreeg ik dus ook 2 rechterpoten geleverd in plaats van een linker en een rechter, was bij Thomann overigens... ff gemailed, en ze stonden er zelf ook enorm van te kijken, hadden het nog nooit meegemaakt.. ook weer terug kunnen sturen, en een nieuw pakket ontvangen van ze...
overigens; ik heb ook zo'n 19" kastje besteld op wieltjes een tijd terug, en daar zat ook nog van dat stof op inderdaad... vond het toen ook al best vaag, snap niet dat ze het niet ff afpoetsen voordat ze zoiets gaan inpakken etc... :confused:

volgens mij is dat rotzooi van het lassen ofzo, hele plastic beschermhoes zit vol met dat spul of angeldust.

Ik had indertijd ook die rackjes gekocht bj feedback. Alles zat netjes in een kartonnen doos, en ale onderdelen zaten weer netjes in het plastic, dus helemaal niets ondergestoft ofzo, vreemd.

ik denk dat die angeldust niet bij feedback d'r in is gekomen maar bij die gekke yanks, die zullen ook per abuis 2 rechterkanten verpakt hebben. want de productdoos zat helemaal dichtgeniet.

Re: [Feedback bestellijn bestelling] quicklok rack rs655 verkeerd geleverd?

Origineel geplaatst door WarmeBakker
zojuist m'n feedback bestelling binnen, een lexicon reverb module en een rs655 rack, maar volgens mij hebben ze 2x de rechterkant geleverd ? Of zie ik iets helemaal verkeerd ? (zie foto)

Met de reverb alles wel goed? Niet dat er alléén maar omgekeerde galmen inzitten ofzo :D

:biertje:

Mja ik had afgelopen week ook weer een negatieve ervaring bij feedback.

Service wordt daar slechter en slechter...(in Rotterdam iig).

Jammer is dat....

Origineel geplaatst door Acidfever

Jammer is dat....

Wellicht een feedback klachten topic openen en die iedere maand opsturen onder de noemer "feedback voor feedback".
Want ik kan er ook een leuk boekje over volschrijven. Toch jammer. En gek genoeg zijn (in tegenstelling tot andere winkels) mijn ervaringen met de jongere verkopers vele malen beter dan de wat oudere, alsof ze helemaal niet naar hun zin werken daar. :confused:

Toevallig mensen die bij feedback werken met wat inside information ?:maffia:

Origineel geplaatst door Acidfever

Jammer is dat....

Ik vind Rotterdam wel ok wat ik gezien heb tot nu toe..
Maar daarentegen Utrecht heb ik het gevoel dat je nog net niet weggekeken wordt.
Apeldoorn redelijk maar ook daar hebben sommigen daar een tikkeltje utrecht neigingen.
Aan de andere kant doen ze nooit moeilijk over omruilen en dat soort dingen.
En ze zijn toch met de meeste dingen de goedkoopste in Nederland.

feedback heeft het inmiddels voor mij opgelost, vandaag een nieuwe pakket ontvangen die wel ok was. dus mocht iemand ooit 2 linkerzijden ontvangen dan kan ik je niet meer helpen maar gewoon feedback bellen.

ik durf er straks met een gerust hart monitor standaards voor m'n maudio dx4 of esi near 04 te bestellen ondanks dit probleempje ........

..ik wou zeggen; in elk 'magazijn'/ winkel wordt wel eens een foutje gemaakt.

Als ze verder niet moeilijk doen met omruilen / het juiste toesturen is er verder toch geen man overboord? Lastig is het soms voor de ontvanger, maar ach..

Liever dat ze bij Feedback iets verkeerd leveren, dan dat ze in 't ziekenhuis je verkeerde been afzetten :D

Back