909 kick samples lange decay gezocht

zal morgen ff wat dumpen,

boemtsjak heeft de mijne onderhanden genomen (werkt nog steeds naar me zin!).
de decay is nu echt "808" lang :koffie:

Origineel geplaatst door glennplumber
Dan heb je vast je naam een keer veranderd hier op SF ??
Anders weet ik niet ..... wie je bent :confused:

mw3003

Heeeeeey Matt ... alles ok ?

Thanks for the link en de kicks !!

Ok dan :okdan:

alles toppie !
graag gedaan , als je meer samples van de 909 nodig hebt moet je het maar zeggen

Origineel geplaatst door bass-molecules
haha, en dan heeft een maatje van hem gewoon een tr909 staan........dus gewoon die even laten modden door boemtjak:eureka:

Ed idd ... (die kent matt ook wel overgens) hehehe ... ik zal het je nog sterker vertellen hij heeft alle spullen er zelfs voor liggen !! Alleen is het nog niet gebeurd ... kan me wel voorstellen er zit geen krasje op dat ding.

Matt ... denk dat het wel gaat lukken met dit setje !!

Ed idd ... (die kent matt ook wel overgens) hehehe ... ik zal het je nog sterker vertellen hij heeft alle spullen er zelfs voor liggen !! Alleen is het nog niet gebeurd ... kan me wel voorstellen er zit geen krasje op dat ding.

Matt ... denk dat het wel gaat lukken met dit setje !!

To extend the decay range, we just need to increase the size of C8, which we can do most easily by adding another capacitor in parallel with it.
http://www.colinfraser.com/tr909/909mods/909mods.htm

groeten aan ed

:)

Attachments

• 909bddeacymod.jpg
    909bddeacymod.jpg
    169,5 KB · Bekeken: 109
Koop een JoMoX MBase 01, voor 200 euro, en maak zelf goede samples in je PC.
Gebruik de converters van je ´Main IN´ van je geluidskaart.
Orden de samples goed in je PC en verkoop hem weer voor 100 euro.

Perfecte samples zoals jij ze wilt.

Ja, ik ben terug.

Voor mij is alleen de MBase01 puur cult geworden vanwege de Pitch Envellope Decay.
JoMoX heeft die bewust weggelaten om het karakteristieke element van de TR909 kick te behouden.

Op de Mbase11 hebben ze PED wel toegevoegd en dan heb je natuurlijk meer mogelijkheden, maar op bijna elke synth kun je wel een kick maken, zelfs met een @juno. Maar door het weglaten van de PED, het verdwijnen van de MBase01 van de markt is dat kleine apparaatje heel speciaal geworden.

Met alle respect voor de MBase11 natuurlijk, want die heeft veel meer mogelijkheden dan de MBase01.

Back