[track]City Ghost - Cobalth Stealth

Jazper

Ouwe rot
<a href="http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=3003700&q=hi" target="_blank">City Ghost - Cobalth Stealth</a>

Ik ben een beetje beat moe.. vandaar deze ambient soundscape.

Roept zeker een bepaalde afstandelijke sfeer aan.
Typische documentaire achtergrond soundscape.

Ik word er zeker niet vrolijk van, maar dat is een compliment !
Ook al is het een soundscape, ik zou het geheel nog iets melodieuzer maken.
Van mij mag ie ook langer duren.

Oprutten met die beats.. }:| Melodieuzer.. tsja.. wil het eigenlijk lekker donker houden.. onopvallend zeg maar.. dat het opvalt als de muziek is afgelopen.. :)

Klinkt wel owke! Sommige dingen had ik zelf anders gedaan, maar ja, wie ben ik... Voor een reasonproductie vind ik 'm prima klinken.

Met 'melodieuzer' bedoel ik zeker niet 'minder donker'.
Een trage slepende melodie zou het volgens mij nog wat 'depressiever' maken. Mag repetitief zijn.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Klinkt wel owke! Sommige dingen had ik zelf anders gedaan, maar ja, wie ben ik... Voor een reasonproductie vind ik 'm prima klinken.

Met strings & reverb doe je het natuurlijk al snel goed. Maar inderdaad reason zuigt qua geluid..

En het is overgens gewoon een trackje voor de fun.. heb er niet echt serieuze bedoelingen mee. En het is trouwens het eerste wat ik sinds lange tijd weer heb gemaakt. Was even de hardware kant opgegaan weer.. maar wat een gekloot is dat zeg.. nee. dan toch liever software..

bij een heldere sterrennacht zet je dit op je headphones, leg je je plat op je rug naar de hemel turend, and enjoy the universe...je hoort de lichtjaren zo voorbijflitsen...
knap jazper!

Toch wel positieve reacties.. zal binnenkort eens wat nieuws maken. Beetje in dezelfde stijl. :)

Klinkt helemaal niet verkeerd !!

Ik zat alleen te wachten tot er iets van een melodie in zou komen, waar je je vast aan kan klampen.

Back