AUDIO OFFICE #1 -Zat.5 Nov.-

PzHKL

Terror Management
Audio Office # I:
experimentele audio in In Kaleido (Groningen)

Audio Office biedt een luisterervaring die zich niet tot horen beperkt, maar zich uitstrekt over zien naar doen en ontdekken. Met tien live audio-installaties, dj's en een loungebar. Op 5 november vanaf 20.00 uur in het In Kaleido-pand aan de Munnekeholm in Groningen.

Audio based experimenteren. Dat is wat de basis vormt voor het initiatief Audio Office # 1. Een experiment dat een luisterervaring biedt die zich niet tot horen beperkt, maar zich uitstrekt over zien naar doen en ontdekken. Audio Office prikkelt de zinnen: streelt het gevoel of werkt op de zenuwen. Met tien live geluidsinstallaties moet het een belevenis worden waar de bezoeker echt in kan. Waarbij grenzen vervagen tussen beeldende kunst en muziek, geluid en muziek, en performer en performance. Om de bezoeker weer op verhaal te laten komen is de Audio Office voorzien van een prettige loungebar.:

Ik zelf zal hier ook een installatie plaatsen voor uwer kijk en luistergenot :)
De entree is gratis, het heeft wel de voorkeur dat je een mailtje stuurt omdat het een besloten evenement is. Dit moet besloten zijn omdat we geen tapvergunning hebben.. Als er later nog mensen bij mee komen dan kunnen die evt. ook wel bij de deur ingetekend worden op de lijst van bezoekers.

Ik kan jullie zeer zeker aanraden om te komen proeven van de sfeer die dit oude pand met zich meebrengt icm het tentoongestelde werk.

Zo nu ga ik me voorbereiden op mijn interview bij de lokale radio over dit festival :)

Meer info op: www.audio-office.tk

Attachments

• flyer_audio_office_final.jpg
    flyer_audio_office_final.jpg
    119,2 KB · Bekeken: 101
Update

Update

Toegevoegd op de site: Interview op Oog Radio - Scherpe Oren en een artikel in de Groninger Stadskrant van vandaag.
:: www.audio-office.tk ::

Kom gewoon langs, het gaat echt een leuke avond worden.
Veel werk te horen/zien/voelen en biertjes (e.a.) voor weinig, leuke lokatie en gratis entree.

Heb je geen zin om te lezen wat het idee achter dit festival is, luister dan het interview op de site dan ben je helemaal op de hoogte ;)

-Pascal.

Dit lijkt me leuk. Ik heb niet gelezen en niet geluisterd, maar het lijkt me leuk.
Schrijf mij maar in :okdan:

Nog meer grunningers?????

Leuk dat er mensen enthousiast zijn!

@ M0n0L0g1C en anderen die willen komen: stuur aub ff een mailtje naar audio-office@hotmail.com
Dan komt het allemaal centraal op 1 punt binnen en kunnen we een redelijke schatting maken ivm catering etc.

En voor de duidelijkheid: die lijst van bezoekers heeft te maken met het feit dat we geen tapvergunning hebben en op deze manier is het een "besloten feest" en kunnen we biertjes pakken :mega: of wijn of fris of sap of water...:biertje: :koffie: :peukie:

@ ProtoHuman: jammer dat je niet kunt komen, maar dit is AUDIO OFFICE #1.. De bedoeling is dat er meerder edities komen duss... ;)

Experimentalisten op audio gebied kunnen Zaterdag ons ook evt. spreken om mee te doen met een vervolg.

Kleine wijziging....: ik kom wel! Ik heb me al opgegeven. Ben erg benieuwd wat 't gaat worden.

Hey! Leuk dat je komt!

Pfff ik ben net ff thuis, we hadden stroom uitval. Ik heb gelukkig gevonden waar de fout lag en alles loopt nu weer :D
Dat krijg je met circuitbending, als je daar ff je kop niet bij houdt ;)

Voor de mensen die nog twijfelen: kom gewoon, er hangt een leuke sfeer al zeg ik het zelf. Geen entree, goedkoop drinken en een te gek uitzicht over een deel van de stad.

Het uitzicht:

Attachments

• pict0056-600.jpg
    pict0056-600.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 83
Yez, 't was tof! Toffe locatie, veel idiote dingen gezien! Voor het racewagentje met microfoon was erg kewl (M0n0 en ik hebben nog geprobeerd Für Elise te spelen, maar dat lukte niet helemaal), en boven waren ook een paar toffe dingen (twee muizen als sequencer :D). Volgende keer zeker weer!

Leuk dat jullie er waren! Toch nog ff over synths geluld he ;)
Het festival was een groot succes, beter dan we gehoopt hadden.
Een #2 gaat er ook nog wel van komen :)

De registratie komt nog wel op www.audio-office.tk, ik plaats hier wel ff een update als het er op staat.
Nu ga ik eerst 2 dagen slapen :gaap: :z :Z :eureka: :D

Toffe dingen gezien én gehoord.
Muizensequence was erg goed gedaan.
De radiografisch bestuurbare thereminhummer was kewl
Formal Violence #1 was een "Hardcore Neurolinguistisch Programma" :okdan:
Bier was leuk geprijsd :biertje:

Bij #2 hoop ik zeker weer van de partij te zijn.

Back