Emu Xboard: Latency via usb...

Koma

Nieuwkomer
Ej mensen

ben hier ook vrij vers op het forum en heb sinds mijn laatste bericht inmiddels een midi/usb-controller aangeschaft ( E-mu xboard 49). Nu gebruik ik em in combinatie met reason 3.0 en zonder dat ik uberhaupt snap hoe ik alle functies toewijs aan de knoppen op mn board merk ik wel dat ik redelijk last heb van vertraging. volgens mij zijn de nieuwste drivers geinstalleerd en ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Is er iemand die een oplossing weet? Ik hoor het erg graag

alvast bedankt

Koma

je kan de audio latency (van DirectX) en buffergrote instellen onder preferences. Staat meen ik wel iets over in ingebouwde help.

Kijk! De oplossing is meestal makkelijker dan je denkt. Bedankt man.

Als er nu nog iemand is die weet hoe je de knoppenvan reason naar je xboard configureert dan ben ik helemaal blij.

pz

Er zit een auto learn functie in Reason voor programmeren van je knoppen waarmee je eenvoudig knoppen kan toewijzen, maar zijn er geen templates voor handen?

RTFM 8o) specifieker .. de PDF quickstart manual. Komt dit en het bovenstaande aan bod.

Ik wilde net terug gaan sturen dat ik er geen wijs uit werd, maar toch nog even geprobeerd en jawel, het is gelukt. Nogmaals bedankt voor je hulp.

pz

Back