Goedkope PS3100...

Sure, maar wat is de zin ervan om zoiets te posten???

Heb een tijdje terug eentje zitten bespelen bij een ander forumlid, en moet zeggen dat het een bijzonder ding is, klankwijs gesproken. Die chorus is verslavend en het kunnen tunen van iedere noot is ook erg apart. Om over de filters nog maar te zwijgen...

Maar zelfs 3500 euro vind ik nog erg aan de prijs, voor het geluid dan he, niet voor de zeldzaamheids-waarde...

Lekker verder dromen maar....

:D

Ik heb er recent nog een tijdje een gehad die heb ik inmiddels weer verkocht, ik vind het allemaal wel meevallen met zo'n PS 3100, beetje dunnetjes vind ik de sound eerlijk gezegd, om te freaken of voor effectsounds heb ik zelfs liever een MS 20, een PS 3300 lijkt me wel heel erg vet.....

:luv:

ik wou dat ik er entje had.

Vorig jaar heeft er één een lange tijd op Marktplaats gestaan van eerste eigenaar, als nieuw (echt dus nieuw), erg weinig animo was er voor, uiteindelijk heb ik hem in een package deal gekocht voor € 2000,-
De package was als volgt: Korg 700s, Poly 6 en de PS 3100 dus

Nu wil ineens iedereen een PS 3100 8D

2000 euro vind ik nog steeds niet goedkoop, als je nuchter naar de klank en mogelijkheden kijkt. Nogmaals, de bijzonderheidswaarde is niet te meten, dat is wat een gek ervoor geeft, maar voor 2000 euro koop je een heleboel andere synths die veel meer kunnen en breder zijn in het klankenarsenaal...

Maar alleen al de *aanblik* van dat ding :{ Ik vind het een vreselijk sexy ding

[zelfbeschermingsmode on]Gelukkig heb ik geen plaats meer voor nieuwe synths... [\off]

:D

folgreiches Gebot: £7.500,00
(ca. EUR 11.031,31)

Endet: 31.10.05 14:25:36 MEZ
Angebotsbeginn: 30.10.05 14:25:36 MEZ
-------------------------------------------------------------

Hmmmzz, da's wel heel veel geld!!!

polysic en een 700s zijn ook leuk, ook zon 500 waard. Dus dan is 1500 voor een ps3100 best nog redelijk lijkt me.

vrienden kijk fff hier:

http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=lefthanded-edrums

zoals ik al dacht een hacked account

die 7500 is imo geboden om dit te saboteren (1 feedback bidder)

contact opnemen buiten ebay om is sowieso verboden.
zoals vaker bij dit soort vage zaken wordt ebay gebruikt als uithangbord en als je mailt voor info krijg je een fijn voorstel via WU of een dummy escrow

Allemaal net als met die andere PS3100 (op 2ehands.nl)

Hoe komt zo iemand aan een positieve feedback van 99,5 procent?

Origineel geplaatst door SCD
Hoe komt zo iemand aan een positieve feedback van 99,5 procent?

account is gehacked
(iemand heeft het pw geraden/gejat)

Origineel geplaatst door SCD
Snap ik niet. Leg s uit?

Kijk ff naar de postieve feedback van deze ebayer:
allemaal van verkopers; Hij heeft alleen maar gekocht & nog nooit iets verkocht.
Ineens staan er allemaal dure spullen van hem/haar te koop. Verdacht dus

Als iemand het password van dit account kan raden of jatten via een phishing mail,, veranderd hij/zij dat gelijk en ben je je account kwijt. De hacker gebruikt dit account + de feedback als uithangbord.

Aangezien de laatste 4 feedbacks allemaal negeatief zijn is dit een duidelijk verhaal

verbaasd me alleen dat ebay zelf nog niet ingegrepen heeft

let ook ff op het krukkige engels

"... So if you want to answer at your questions ..."

" ... Happy biding! ..."

Back