de grote 'SF Cabaret Thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Ik weet niet of dit kan, maar medeforum lid 6-trak en ik vonden het de hoogste tijd voor de 'SF Cabaret Thread'

In deze thread is ieder lid op dit forum deelnemer in dit : Interactief Theater!

Het script dat bepalen we zelf, hier kan alles gezegd worden over alles en iedereen, zolang we het maar leuk houden en we ons aan de forumregels houden.
Grappen en grollen, theorieen en fantasieen, ervaring en visie, sta op en deel het ons mede!

Nou, ik ben niet zo grappig naar het schijnt, dus, wie komt het eerst naar voren??

Origineel geplaatst door fjoesz
ik zet een muziekje op
Ja maar, fjoesz, waar zet jij dan een muziekje op? Zet jij dat dan op een bijzettafeltje van IKEA of zet jij een tafeltje van IKEA in elkaar terwijl je er een muziekje bij op zet? Of zet jij een muziekje op het forum, bijv in de "tracks" thread. Sorry hoor, maar zie daar nix recents van je staan. Dus waar in vredesnaam zet jij een muziekje op? Of zet je je RM1x op de cavia van de buren, waardoor je een soort opgezette cavia krijgt??? Kan je iets specifieker zijn? Ik vind het erg confjoeszing allemaal.....

zoiets???

Ik heb weer teveel zachtzoete drop op dus ik doe morgen pas mee.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ja maar, fjoesz, waar zet jij dan een muziekje op? Zet jij dat dan op een bijzettafeltje van IKEA of zet jij een tafeltje van IKEA in elkaar terwijl je er een muziekje bij op zet? Of zet jij een muziekje op het forum, bijv in de "tracks" thread. Sorry hoor, maar zie daar nix recents van je staan. Dus waar in vredesnaam zet jij een muziekje op? Of zet je je RM1x op de cavia van de buren, waardoor je een soort opgezette cavia krijgt??? Kan je iets specifieker zijn? Ik vind het erg confjoeszing allemaal.....

zoiets???

t mooie van theater is natuurlijk het tot de verbeelding spreken. Hoe minder afgekaderd ik spreek hoe ruimer jouw gedachtes erover zijn.
kijk nou eens wat voor creatieve ideen je allemaal kreeg terwijl ik slechts 1 klein zinnetje op schreef. Ware kunst zit in het hoofd van de aanschouwer, de maker is slechts inspirator. Als dit een verkapte manier is om mij te bedanken voor deze heerlijke hersenrush zeg ik, geen dank :)

ok, je bent toe aan iets specifiekers....

Ik zet een ontspannen laidback muziekje op een internetsite voor ontspoorde jongeren

Nu is er ineens geen zak meer aan he?

Ik zet een ontspannen laidback muziekje op een internetsite voor ontspoorde jongeren

Wat bedoel je nu weer met ontspannen Laidback. Doel je nu op Luke (ik voel me ziek) die na 3 dagen opstipatie eindelijk de roosvicee Lax heeft gevonden en nu eindelijk zijn gerief op het watercloset kan doen, dit gesampled heeft en daar een track omheen heeft gebouwd? Over tracks gesproken. Railroadtrack...nu komen we direct bij die ontspoorde jongeren. Misschien zijn die wel niet op het juiste spoor beland omdat de NS druk bezig was met bladeren en andere shit op te ruimen omdat het watercloset waar hierboven over gesproken is, in een trein bleek te zijn? Als dat zou is, moet dit haast wel de site zijn die je bedoeld.Ik wist niet dat je daar webmaster was...

:koffie:

[edit]het blijft confjoeszing...je doet je naam eer aan ;)[/edit]

Goed, laten we es beginnen met een script...

De titel van het stuk wordt "Vind de verdwenen Moog"

Het verhaal begint dat er op het forum een gerucht gaat dat er een unieke
moog-synth (waar er maar een paar van gemaakt zijn in de wereld) verdwenen
is ergens in Nederland. Vervolgens komen er allerlei vage hints en clues waar het ding
zich zou bevinden, waardoor de forumleden vergane studio's, vuilnisbelten en oude
antiekzaken af gaan speuren voor de verwenen synth..

Tijdens die zoektocht doen zich dan allerlei merkwaardige dingen voor..
(ter invulling door jullie!)

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Wat bedoel je nu weer met ontspannen Laidback. Doel je nu op Luke (ik voel me ziek) die na 3 dagen opstipatie eindelijk de roosvicee Lax heeft gevonden en nu eindelijk zijn gerief op het watercloset kan doen, dit gesampled heeft en daar een track omheen heeft gebouwd? Over tracks gesproken. Railroadtrack...nu komen we direct bij die ontspoorde jongeren. Misschien zijn die wel niet op het juiste spoor beland omdat de NS druk bezig was met bladeren en andere shit op te ruimen omdat het watercloset waar hierboven over gesproken is, in een trein bleek te zijn? Als dat zou is, moet dit haast wel de site zijn die je bedoeld.Ik wist niet dat je daar webmaster was...

:koffie:

[edit]het blijft confjoeszing...je doet je naam eer aan ;)[/edit]

gheheh, ik zal beter mn best doen:

fjoesz drukt op 'play' op de ceedeespelert in zn studio. opeens zijn er allemaal geluiden te horen van een of andere zeldzame verdwenen moog-synth.
lekker gemaakt door t geluid(nee niet luke idd *braak*) loopt ie de kabeltjes na van de cd spelert om te kijken of de moog aan de andere kant van t draadje staat. bij de voorgevel verdwijnt t kabeltje de grond in.. wat nu? fjoesz belt snel 555-huureendikkeshovel en begint direct met graven..

gheheh, ik zal beter mn best doen:

fjoesz drukt op 'play' op de ceedeespelert in zn studio. opeens zijn er allemaal geluiden te horen van een of andere zeldzame verdwenen moog-synth.
lekker gemaakt door t geluid(nee niet luke idd *braak*) loopt ie de kabeltjes na van de cd spelert om te kijken of de moog aan de andere kant van t draadje staat. bij de voorgevel verdwijnt t kabeltje de grond in.. wat nu? fjoesz belt snel 555-huureendikkeshovel en begint direct met graven..

dit lijkt er meer op fjoesz ;)
Maar vind dit trouwens dan weer geen cabaret, maar meer een soort toneelspel/hoorstuk oid...
Maar goed...ik wil geen spelbreker zijn....

Ik heb begrepen dat synthforum lid C738 er meer van weet. Ik zag m laatst in een duister steegje praten met Vo*rmans' directeur voor kansberekening en binnenlandse operaties.

Mocht Vo*rman, Neerlands importeur van Korg, betrokken zijn bij deze zaak, dan zou het weleens kunnen gaan om een Moog Workstation (wOOterfooger). Gezien het feit dat weilen Bob geen vinger meer in de pap heeft bij Moog Musical Instruments is dit natuurlijk niet geheel ondenkbaar. In dat geval heeft Korg er baat bij de peperdure Oasys te beschermen tegen elke vorm van concurrentie.

Om dit te bewerkstelligen is het enige preproductie model van de wOOterfooger verstopt ergens in Noord Nederland. Terwijl de op cd-rom verschenen, noodzakelijke OS update, verstopt is in het Zuiden. Zonder deze update loopt het paradepaardje na 303 seconden vast. Een uit de hand gelopen easter egg van een stagiair in het ontwikkelingsteam

Maar....wat heeft C met dit hele verhaal te maken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back