Origineel geplaatst door Catscan
heeft die mc OllyFant ook midi?
Volgens mij heeft 'ie een custom stekker:
Maar wellicht dat er verloopplugjes te krijgen zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Catscan
heeft die mc OllyFant ook midi?
Ik ook wel... maar het is dan misschien handiger en economischer om jezelf naar Thailand te exporteren ipv. die kudde olifanten naar Holland. Zo hou je wellicht ook nog wat budget over voor een paar Thaise chicks ofzoOrigineel geplaatst door sunny pedaal
ik wil ook zo'n olifantenorkest!
Origineel geplaatst door j0ris
Zo hou je wellicht ook nog wat budget over voor een paar Thaise chicks ofzo![]()

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
zal iig een custom studio meubel worden ben ik bang
hoeveel rack units zou een olifant in beslag nemen?
Zullen er wel een paar zijn; als je ze in een 19" rack propt zetten ze uit naar boven en onder..Origineel geplaatst door fuse
He cat! Nog bedankt he!
Dankzij jouw had ik laatst zoiets van.
'Hmmm... misschien toch wel leuk zo'n minimoog'
Vreselijke vent!![]()

Origineel geplaatst door j0ris
Wacht maar totdat Catscan z'n olifanten album uit heeft gebracht... dan kan Fuse ook niet meer zonder zo'n grijze viervoeter.
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb zowel een Thaise chick (vrouw) als een Minimoog en beide verkoop ik niet.Origineel geplaatst door j0ris
Ik ook wel... maar het is dan misschien handiger en economischer om jezelf naar Thailand te exporteren ipv. die kudde olifanten naar Holland. Zo hou je wellicht ook nog wat budget over voor een paar Thaise chicks ofzo![]()
Origineel geplaatst door Akikaze
Laat die grappen nu maar komen!
.......ben ik nu de lul ?