Minimoog te duur?

Origineel geplaatst door bliepertronic
maar je krijgt er zo te zien wel een audio snoertje bij!
:D

Misschien moest ik 'm dan toch maar kopen.

De VST versie is anders ook niet slecht.
En geheel gratis als je een beetje handig bent.
}:|

Origineel geplaatst door apollo

Maar die prijzen slaan inderdaad nergens op. Ik heb wel de indruk dat analoog (opnieuw?) in de lift zit.
sssstt....Je moet geen slapende honden wakker maken. alle het analoge spul wordt goedkoper en jij zegt dat het in de lift zit. das niet slim met al dat comutergebeuren verkopen veel meer mensen hun spul dus kelderen de prijzen. kan ik iets kopen voor net iets minder das toch mooi.

Origineel geplaatst door RiSC
Hij hoeft toch pas te betalen aan eBay als hij iets verkoopt?

Ik dacht dat je toch kosten moet betalen, ook al verkoop je het ding niet.

heb je gezien wat voor een gek dat, is kijk eens naar zijn feedback ik denk niet dat i gaat betalen dus zo gek ook weer niet.

Ja wees eens origineel ..... en importeer gewoon een olifant .... die beesten maken ook leuk geluid ...
samplen die handel en je kan best leuke tracks maken ....
dat gettetter door je mix klinkt vast stukken mooier als een moog...

Volgende release: Catscan - Elephants on parade ... vet gettetter en olifanten gestamp! hakkuh!

Al is t natuurlijk niet catscan's style om te samplen he .... gaat de dynamiek verloren ... dus je zal m ook moeten trainen om ritmisch te tetteren en te stampen op 170 bpm

Er is al een track van volgens mij Speedfreak of Radium met een olifanten tetter sample. Klinkt inderdaad bruter dan een Minimoog.

Zo'n hakkende olifant live on stage zou ook wel een stuk vetter zijn dan de gebruikelijke nerd met laptop, handenzwaaiende popie jopie of bezopen brullende sportschoolsjonnie!

Het is ook weer eens wat anders dan een xylophoon spelende olifant:

elephonic_250x250.jpg

thaielephantorch_250x250.jpg

Leer MC Olifant dan trouwens ook meteen even om z'n keutels bij voorkeur te droppen op wazi's.

Ik zou 'm wel van de poeders en pillen weg houden.

Laatst gewijzigd:
Ik denk dat je hier een hele mooie minimoog vervanger aan kunt hebben
Dextah's minimax
Misschien niet 100% hetzelfde maar waarschijnlijk wel goed genoeg voor een lekkere sound.
't Is dat mijn live kleine dieselslurpertje onderhoud en APK nodig heeft... anders had ik hem graag opgehaald.

creamware minimax / pro 5 pages

-C-

Dat is heel leuk C738, maar Resonance en ik zijn dus op zoek naar een olifanten vsti, ja?
Met physical slurf modeling als 't even kan!

Origineel geplaatst door j0ris
Dat is heel leuk C738, maar Resonance en ik zijn dus op zoek naar een olifanten vsti, ja?
Met physical slurf modeling als 't even kan!

Ow okay, ik reageerde op de startpost van deze thread eigenlijk.

Die hardstyle synth-geluiden vind ik soms ook op olifantengetetter lijken. Lijkt me vet, live met een olifant :D.
Hoe wil je hem aan gaan sturen?

Deed een olifant mee aan een toneelstuk... wat denk je dat dr gebeurde? Toneel stuk!

-C-

duh

duh

gewoon midi out van je sequencer naar de midi in van je olifant....

Een echte olifanten MC zou ik gewoon laten freestylen. Die beesten hebben wel gevoel voor ritme heb ik gelezen.

Maar voor de aansturing van de olifanten vsti dacht ik aan een speciale controller:

elephantnose.jpg

Origineel geplaatst door C738
Ow okay, ik reageerde op de startpost van deze thread eigenlijk.

Die hardstyle synth-geluiden vind ik soms ook op olifantengetetter lijken. Lijkt me vet, live met een olifant :D.
Hoe wil je hem aan gaan sturen?

Deed een olifant mee aan een toneelstuk... wat denk je dat dr gebeurde? Toneel stuk!

-C-

:dubbel:

een stradivarius kost erg veel geld, een minimoog dus ook.

te gek trouwens die foto's vande cd's van het thai elephant orchestra, bedankt, was er vandaag net info over aan het zoeken.
hoe klinken ze? de moeite waard om aan te schaffen?

zal iig een custom studio meubel worden ben ik bang
hoeveel rack units zou een olifant in beslag nemen?

Origineel geplaatst door sunny pedaal
te gek trouwens die foto's vande cd's van het thai elephant orchestra, bedankt, was er vandaag net info over aan het zoeken.
hoe klinken ze? de moeite waard om aan te schaffen?
Er staan hier wat MP3's: http://www.mulatta.org/Thaielephantorch.html

En ook wat video's trouwens (waarvan de meeste het niet doen).

Ik hoor geen getetter helaas.

Back