Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bliepertronic
maar je krijgt er zo te zien wel een audio snoertje bij!
![]()
sssstt....Je moet geen slapende honden wakker maken. alle het analoge spul wordt goedkoper en jij zegt dat het in de lift zit. das niet slim met al dat comutergebeuren verkopen veel meer mensen hun spul dus kelderen de prijzen. kan ik iets kopen voor net iets minder das toch mooi.Origineel geplaatst door apollo
Maar die prijzen slaan inderdaad nergens op. Ik heb wel de indruk dat analoog (opnieuw?) in de lift zit.
Origineel geplaatst door RiSC
Hij hoeft toch pas te betalen aan eBay als hij iets verkoopt?
Origineel geplaatst door j0ris
Dat is heel leuk C738, maar Resonance en ik zijn dus op zoek naar een olifanten vsti, ja?
Met physical slurf modeling als 't even kan!
.Origineel geplaatst door C738
Ow okay, ik reageerde op de startpost van deze thread eigenlijk.
Die hardstyle synth-geluiden vind ik soms ook op olifantengetetter lijken. Lijkt me vet, live met een olifant.
Hoe wil je hem aan gaan sturen?
Deed een olifant mee aan een toneelstuk... wat denk je dat dr gebeurde? Toneel stuk!
-C-

Er staan hier wat MP3's: http://www.mulatta.org/Thaielephantorch.htmlOrigineel geplaatst door sunny pedaal
te gek trouwens die foto's vande cd's van het thai elephant orchestra, bedankt, was er vandaag net info over aan het zoeken.
hoe klinken ze? de moeite waard om aan te schaffen?