mo vint toh.......
respect!
Ik heb echt niet veel op aan te merken,maar als je'r toch om vraagt......
Ik mis misschien wat variatie in de bezetting,en er mogen iets meer fx synthklanken zijn(Beaubourg-Vangelis,ok de cs50 heeft geen ringmod,maar...).....probeer er gewoon wat spontane dingen in te steken,het moet niet clean zijn of juist of in tempo zijn.....een beetje spanning veroorzaken alsof het ieder moment in elkaar kan vallen...de grens tussen grijpende symphonische electronica en ''new age'' is klein...'t is maar welke kant jij op wil gaan....(niet dat ik iets tegen new age heb ofzow

)
concreet vertaald zich dat voor mij in bvb die arp zijn filter/resonantie/eg's wat moduleren of via de aftertouch de subosc van de cs50 iets meer laten meespelen op de vca vco vcf,wat meer leven in de sounds.....Misschien ook es een ouwe tapedelay gebruiken met half kapotte band of een spring reverb ofzow...die phaser maakt de pads ook snel trancy klinken...
Maar weerom een mooie grijpende track....
Ik kan best begrijpen dat sommigen dit eerder wat te afgelikt vinden,maar da's meer smaak denk ik dan,trouwens mijn mening hierboven ook...
verder muziekaal en productiegewijs een mooi resultaat...laat ons weten wanneer je eerste album met dit spul uitkomt