Neuron VS

Status
Please reply by conversation.
oke even een wat serieuzer antwoord, ik zie dat studio de dijk ze ook nog heeft, voor 530 euro. misschien kun je is de neuron vs topics langsgaan om te kijken wie er allemaal een heeft gekocht voor die 150 euro toen , en iedereen die hem heeft een pbtje sturen of ze hem verkopen

groeten

Origineel geplaatst door anoniempje
gezien de vraag, het aanbod, en aantal stuks in de omloop, mag je mijne hebben voor 300 :D

Heel fijn, maar ik zie niet in waarom ik het dubbele zou dokken van de laatste verkoopprijs. En dat was 150€.
Een TR909 is ook heel schaars, maar geen hond die het dubbel van de orginele vraagprijs (1000€) dokt, toch?
Dat de Neuron VS zoveel of zoveel heeft gekost en dat winkel zus of zo er nu 500€ of meer voor vraagt zal me worst wezen. De laatste prijs was 150€, een meer wil ik aan dat stuk speelgoed niet geven. Synths genoeg hier, kan dus nog wel effi voort...

Ik heb die neuron software,cool sounds klinkt als de hardware (volgens maat die beide heeft) maar is wat buggy....

eet veel cpu !

Hartmann werkt nu bij waldorf...

Volgens goede bronnen heb ik vernomen datMario Maggi (Elka Synthex) bezig is met een super digitaal gestuurde analoog monster vol knopjes en een touchscreen,(mijn contact heeft hem effectief gezien!!),het zal duur kosten.

Volgens andere goede bron is een joint venture niet onmogelijk met waldorf,vandaar die tekening op de waldorf site.(maar daar ben ik niet 100% zeker van)

Dit is top secret news,maar kan mijn bakkes niet altijd houden,...ben te ongeduldig om het met jullie te delen,

het kan wel zijn dat ik dit bericht na een tijdje wis...

Origineel geplaatst door HEXAGON
het kan wel zijn dat ik dit bericht na een tijdje wis...

Nee joh, ik zou 'm gewoon opeten.

Maar leuk nieuws dat Hartmann met Waldorf en de maker van de Elka Synthex gaat werken! Een Analoge Wavetable TI synth gebaseerd op neurale netwerken.

Origineel geplaatst door GnarlyBarf

Maar leuk nieuws dat Hartmann met Waldorf en de maker van de Elka Synthex gaat werken! Een Analoge Wavetable TI synth gebaseerd op neurale netwerken.
Ik dacht dat hartman eerst bij waldorf werkte en daarna op zichzelf ging - niet andersom :D

Origineel geplaatst door Ramoonus
Ik dacht dat hartman eerst bij waldorf werkte en daarna op zichzelf ging - niet andersom :D

Na zijn faisement---> terug bij waldurf (ik zij wel dat ik van dit nieuws niet 100% zeker ben)

Icasei--> ja ik mocht absoluut van mijn contact in Italy niets over die 'nieuwe synthex' zeggen,maar ja hij kan toch geen bal nederlands,en vermoed dat ik toch niet de enige ben die het wist dus inderdaad het mag blijven staan.

Enfin wacht maar af,mijn maat wou geen foto's sturen van de proto (waarschijnlijk omdat die toch wist dat ik mijn smoel niet kan houden,,hahaha..)

Origineel geplaatst door GnarlyBarf

Let op kerels daar ben ik niet zeker van ,het zijn maar rumours,dus let op voor dat je het ergens anders post.

Van de 'nieuwe synthex' dat is wel 100% zeker,en volgens bron zou het pas voor in de tweede helft van volgend jaar uitkomen.....ja als dat nu sneller gaat door die mogelijke joint venture???

Ik weet niet hoe lang de tekening al op de site van waldorf staat,maar van de 'synthex' wist ik het al sinds 4 maanden.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Heel fijn, maar ik zie niet in waarom ik het dubbele zou dokken van de laatste verkoopprijs. En dat was 150€.
Een TR909 is ook heel schaars, maar geen hond die het dubbel van de orginele vraagprijs (1000€) dokt, toch?
Dat de Neuron VS zoveel of zoveel heeft gekost en dat winkel zus of zo er nu 500€ of meer voor vraagt zal me worst wezen. De laatste prijs was 150€, een meer wil ik aan dat stuk speelgoed niet geven. Synths genoeg hier, kan dus nog wel effi voort...

sja , als je zo,n verschrikkelijk arrogant antwoordt geeft kun je het wat mij betreft vergeten, je hebt immers toch synths genoeg en zo,n stukje speelgoed als de neuron vs kan inderdaad beter bij de amateurs zoals mij blijven haha, succes.

Origineel geplaatst door anoniempje
sja , als je zo,n verschrikkelijk arrogant antwoordt geeft kun je het wat mij betreft vergeten, je hebt immers toch synths genoeg en zo,n stukje speelgoed als de neuron vs kan inderdaad beter bij de amateurs zoals mij blijven haha, succes.

Wees gerust,hij heeft al zo goed als 1 gevonden,en gratis...

onderschat nooit forummedeleden...

Just some usefull info...

Origineel geplaatst door HEXAGON
Wees gerust,hij heeft al zo goed als 1 gevonden,en gratis...

Ik wil ook een gratis Neuron VS.

oke mijn reactie kon wel wat minder, heb je hem al geinstalleerd ? onder welke host draai je hem ? vindt je het wat ?

Status
Please reply by conversation.
Back