Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

Syd Barrett, solo of met de andere floyd leden. Maar dat zit er niet in.

Ook lijkt het me een fijn plan als Robert Smith nou eindelijk eens dat solo album uit gaat brengen, er is een liedje wat ooit eens op een radio show is uitgezonden ergens in '83 geloof ik, het heet Ariel en dat wist mijn nieuwsgierigheid wel op te wekken. Damn, wat hoop ik dat hij ergens binnenkort een band vol oud spul op zijn zolder vind wat nog niet uitgebracht is.

The KLF! offeh The Justified Ancients of Mumu offeh the Time Lords

:D

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Transatlantic!!

Als ze dan ook even gaan touren!

Verder: Soul Coughing! (ook graag inclusief Europese tour) In het geval van 'gouwe ouwe' bands als Genesis en Pink Floyd graag alleen een 70's-tour... :engel:

Van mij mag Liam Howlett (prodigy) nog wel wat 1991 - 1994 style plaatjes opnemen !! Of reliesen wat ie nog heeft liggen op een stoffig plankje !! 8)

Wie van mij ook nog wel een plaat mag uitbrengen is de groep : Tidal Flood

Deze griekse band heeft maar 1 enkele plaat uitgebracht (genaamd : 'Scientific' uit 2001) met zeer virtuoze space-fusion muziek ala Ozric Tentacles, ik snap niet waarom er niet meer van deze band is uitgekomen. Gewoon onbegrijpelijk eigenlijk..

Van deze band is ook geen muziek meer te vinden via de officiele kanalen.. erg lastig dus om er aan te komen. :)

toch een online shop gevonden die hem heeft..! http://www.studio52.gr/info_en.asp?infoID=00000lbc :okdan:

en hier een review van deze cd.. http://rateyourmusic.com/release/ep/tidal_flood/scientific/

Maurizio van Basic Channel.

Moritz is al weer een tijdje flink in de weer, de ene remix na de andere. helaas is het wel erg koffietafel allemaal...

persoonlijk ben ik blijer dat pete en rene weer flink in de weer zijn(substance/vainquer/scion)

ik zou wel weer een album van Kenny Larkin lusten

wacht...

laat dat er nou net aankomen OP PLANET E!

yiha!

:mexico:

Moritz is al weer een tijdje flink in de weer, de ene remix na de andere. helaas is het wel erg koffietafel allemaal...

persoonlijk ben ik blijer dat pete en rene weer flink in de weer zijn(substance/vainquer/scion)
En hij is samen met Ernestus al weer enige tijd actief onder Rhythm & Sound, ben ik onderhand achter. :)

Verder uhm... Holographic. Ik vond dat vroeger altijd van die toffe hardtrance/core. :peukie:
http://www.discogs.com/artist/Holographic

Ik kan niet wachten om weer 's een nieuwe goeie ouwe funkplaat te horen.

Nou, dat zou ik ook wel willen. Maar helaas, dat zit er niet in: een goede oude van wat dan ook... (contradictio in terminis)

Herbie Hancock: ik zou wel weer eens een plaat van hem willen van het kaliber Headhunters of Man-Child. Maar dat zit er ook niet meer in. Ze hebben in de jaren '90 een nieuwe Headhunters plaat gemaakt. Ik wil niet zeggen dat het bagger is, maar geweldig vind ik het ook niet. En dat geldt voor meer groepen uit die tijd: Ohio Players, Brecker Brothers, etc. etc. Een van de weinige groepen die ik na 20 jaar nog steeds fris en energiek vond was Earth Wind & Fire. Was wel live, maar erg lekker concert!

En verder zou ik wel een nieuw album willen van:

Mixmaster Morris (The Irresistible Force)
Talking Heads (David Byrne)

en morgenochtend heb ik er vast nog 10 of 20 namen bij bedacht...

Back