[remix] Junkie XL invites you to do a remix

fuse

Gepokt en gemazeld
OK, na al dat gedinges nu eens de kans om een kont te schoppen. Maak een remix met 10 samples van de nederlandse Norman Cook himself. Oftewel 'fiets kope?' JXL. :D
Hij is van 1 mei dus het is al een ouwe maar wie weet.
Maar de competitie sluit 1 sept dus nog 1 dag om iets ervan te maken. Of gewoon wachten tot de volgende remix wedstrijd.

De samples zijn behoorlijk slecht en de helft is gewoon mute. Maar toch een leuke kans om eens te zien dat je meer verstand hebt van verzekeringen.

http://www.junkiexl.com/remixset.html

ps. een leuke site om eens te zien dat deze meneer een leuke verzameling vintage gear heeft, dus hij heeft in ieder geval smaak :)

Laatst gewijzigd:
Damn das jammer! 1 september haal ik echt niet meer. Was wel leuk geweest, hehehe. Thanks fuse. Heb toch een paar samples gedowned voor ahum ´ander´ gebruik misschine!

Eric

nee dus als je de link van het popinstituut leest ;) maar DJ zal ie wel niet geweest zijn, maar voor de meeste mensen is er ook geen verschil meer tussen een DJ en producer....

volgens mij komt Tom oorspronkelijk uit tukkerland of de achterhoek..

ik had die site al een keer gezien van em

:kwijl:

die dda heeft 112 inputs !!!

Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij komt Tom oorspronkelijk uit tukkerland of de achterhoek..

Lichtenvoorde, de achterhoek om precies te zijn.

D'r is niets mis met tukkerland. OK? :D

Ja dat weet ik ook wel hoor, kom ook uit tukkerland. VANDAAR! :P

Maar eh zuiderlingen zijn lang niet zo dom als delftenaren. Want oh oh oh, wat zijn die dom! :W

(mod, deze draad mag wel dicht hoor)

[off topic(of toch niet??)]laat hem lekker open... kunnen we wat frustratie kweit. maar ff tussen haakjes tom doet goed werk, wat ik niet snap is dat hij geen 303 heeft staan, ik had wel vewacht dat hij deze zou hebben, als ie niet gebruikt zou worden had ik wel verwacht dat ie er tussen zou staan als stof vanger 8P [/off topic]

en lekker hoor het is nu 2 sept. volgende keer iets sneller fuse want ik kan nu allen op het net als ik op het werk ben =(

Zeker te hard aan't werk geweest dat je die link zelf niet heb gescoord? ;)

Werken? Verzin iets beters! :P

hee nog meer (ex-)tukkers! Haaksbergen in da house ;)

(OT)
zucht... ik leg hett nog 1 keer uit aan mijn westerse vriendjes ;)

Tommie komt volgens mij uit Zieuwent, Achterhoek idd.

Géén Tukker dus! Tukkers komen uut Twente. Enschede of Haaksbergen bijvoorbeeld :okdan:

Back