maar 0,37 synth per track?!

demian

Ojee
Klein rekensommetje leverde mij het volgende resultaat op.

Op bijgaand plaatje kan je zien dat er nu 4270 tracks zijn gepubliceerd op dit forum en dat er 11413 verkoopthreads zijn gestart, wat inhoudt dat per stuk gear kort door de bocht genomen : 4270 / 11413 = 0,37 track wordt geproduceerd.

Bedenk dat toch wel een niet onaanzienlijk deel van de tracks met alleen software wordt gemaakt, en de ratio duikt nog verder omlaag. Toch?

Of kan iemand me dit anders uitleggen ? Volgens mij moeten we minder lullen en meer producen.. 8)

Attachments

• jeuz.jpg
    jeuz.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 104
vergeet niet mee te nemen dat in veel verkoopthreads ook nog eens meerderen spullen staan...

Maar vergeet ook niet dat bepaalde spullen heel veel doorverkocht worden. Als een ding tien keer is doorverkocht hier op het forum zie je 10 verkoopthreads maar is het maar 1 apparaat.

niet dat er veel tracks gemaakt zullen worden met apparaten die alleen maar doorschuiven...

Origineel geplaatst door dione
vergeet niet mee te nemen dat in veel verkoopthreads ook nog eens meerderen spullen staan...

idd, daar zat ik ook nog aan te denken, als je het gemiddelde aantal stuks harde waren uit de verkoopthreads weet kan je 0,37 daar nog 's door delen.. gaat de ratio hard naar beneden al weer als het gemiddelde 2 blijkt te zijn.. :D

Origineel geplaatst door etaoin
Maar vergeet ook niet dat bepaalde spullen heel veel doorverkocht worden. Als een ding tien keer is doorverkocht hier op het forum zie je 10 verkoopthreads maar is het maar 1 apparaat.

niet dat er veel tracks gemaakt zullen worden met apparaten die alleen maar doorschuiven...

Dat is ook wel weer zo, maar in mijn geval heb ik met elk stuk gear wat ik ooit in huis heb gehad minstens 1 track gemaakt, maar dat geld niet voor iedereen idd..

Dat is ook wel weer zo, maar in mijn geval heb ik met elk stuk gear wat ik ooit in huis heb gehad minstens 1 track gemaakt, maar dat geld niet voor iedereen idd..

Precies. Ik barst van de gear en maak helemaal geen tracks, bijvoorbeeld :D

ik maak een hele boel tracks maar post die nooit hier...dus weer een variabele voor je berekening...

ik maak een hele boel tracks maar post die nooit hier...dus weer een variabele voor je berekening...

Jep, die zat er ook al aan te komen,

Dus..

Ik zou beter een nieuwe thread kunnen starten..'wat is jouw ratio?? *D :D

Origineel geplaatst door demian
Jep, die zat er ook al aan te komen,

Dus..

Ik zou beter een nieuwe thread kunnen starten..'wat is jouw ratio?? *D :D

dus gvd voortaan eerst ff nadenken voordat je weer zo'n onzin topic opent....:D

mijn ratio ligt vrij hoog trouwens...maar een stuk lager als je gaat berekenen hoeveel tracks per post op dit forum...

dus gvd voortaan eerst ff nadenken voordat je weer zo'n onzin topic opent....:D

hehe... heb ik net de meaning of life ontdekt, mag het weer niet .. :D

mijn ratio ligt vrij hoog trouwens...maar een stuk lager als je gaat berekenen hoeveel tracks per post op dit forum...

En idd, geposte tracks door verkochte hardware delen is niet de juiste factor idd, maar swa..

Aantal hier verkochte stukken gear gedeeld door het aantal tracks is ook wel leuk... kun je berekenen hoeveel synthforum bijdraagt aan de creativiteit hier :D

Maar inderdaad... moet je je nummers wel posten anders werkt het niet

Met andere woorden, ik moet hier 3 apparaten kopen, en dan kan ik 1 trackje en een beetje maken.

:geslaagd:

Nummers posten? geen tijd voor!! :D

Maar grappig is wel dat ik nu het minste gear heb ooit (okee, tienerjaren even niet meegerekend) en het meeste maak ooit.
Aan de andere kant is software ook gear ergens.

Maar goed. Een zeer uitgebreide collectie van 10 jaar albums maken is al online, maar dat moet een kameraad van me doen, want ik snap de hoepie van internet-uploaden sites hosten enzo.
Als je de ratio bekijkt, speel ik mijn gear helemaal de tering. 8D

Was het al weer bijna vergeten.
Maar de najaarsuitverkoop blijkt weer aan de gang te zijn.

Een onuitputtelijke bron van posts met aanbiedingen treft het SF.

Tsja, dan hebben natuulk geen tijd om nummers te brauwen. ;)

Origineel geplaatst door demian
idd, daar zat ik ook nog aan te denken, als je het gemiddelde aantal stuks harde waren uit de verkoopthreads weet kan je 0,37 daar nog 's door delen.. gaat de ratio hard naar beneden al weer als het gemiddelde 2 blijkt te zijn.. :D
Conclusie: er worden dus bijna alleen nog maar tracks op software matige basis gemaakt...

Back